PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozkręć własny internetowy biznes !!

  • 1. Data: 2006-05-28 14:03:53
    Temat: Rozkręć własny internetowy biznes !!
    Od: <p...@e...net.pl>

    Witam wszystkich !

    Poniżej podaję link do strony, na której to możesz nabyć poradnik ze
    125-cioma pomysłami jak rozkręcić własny biznes internetowy.

    Aby go dostać należy wypełnić formularz zamówieniowy.

    Gwarantuję zadowolenie z poradnika i na 10001% każdy znajdzie coś dla
    siebie, na czym zarobi konkretne pieniądze.

    *Tylko teraz poradnik jest w promocyjnej cenie !!

    Zapraszam do zamawiania: http://www.sklepownia.cba.pl

    Uwaga!
    Chcę podkreślić iż poradnik nie dotyczy jakiś bezsensownych programów typu
    MLM.

    Ps. proszę nie traktować tego ogłoszenia jako spam, ponieważ nawiązuje ono
    do pracy (a mianowicie jak zacząć zarabiać ;))

  • 2. Data: 2006-05-28 14:20:07
    Temat: Re: Rozkręć własny internetowy biznes !!
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik <p...@e...net.pl> napisał w wiadomości

    > Poniżej podaję link do strony, na której to możesz nabyć poradnik ze
    > 125-cioma pomysłami jak rozkręcić własny biznes internetowy.

    Biznes polega na sprzedaży bezwartościowego podręcznika "jak zrobić biznes".
    To klasyczna piramida.

  • 3. Data: 2006-05-29 04:41:22
    Od: "Halinka" <s...@b...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <p...@e...net.pl> napisał w wiadomości

    > Biznes polega na sprzedaży bezwartościowego podręcznika "jak zrobić biznes".
    > To klasyczna piramida.

    "...jak zrobić biznes" sprzedając raporty? :)

    Hlnk