PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop na zadnie raz jeszcze › Re: urlop na zadnie raz jeszcze
    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urlop na zadnie raz jeszcze
    Date: Mon, 12 Jun 2006 07:26:48 +0200

    > Pod ręką nie mam (poszukam) Ja po prostu troche sie interesuje swomi
    > sprawami i w momencie wejścia tego przepisu poczytałem sobie trochę
    > artykułów i opinii fachowców na ten temat.
    > Wcale nie twierdzę, że to jet bardzo mądry przepis. Niestety muszę czasami
    > trochę się potargować z pracodawcą i to jest właśnie moj argument na do
    > tej pory niewykorzystany urlop za 2005 rok. :-(

    Opinie fachowców też biorę pod uwagę ... w "Gorzowie" opisano dokładnie taką
    procedurę, jak ja Co przedstawiam, ale dla mnie Gorzów, czy Indor ... nie są
    w 100 % wiarygodnymi źródłami.
    Podczas szkoleń na różne dziwne tematy .... pytałem sędziów sądu pracy,
    jakie są ich zapatrywania w tym temacie .... okazało Sie .. że przychylne
    mojej interpretacji ....

    ale KUNA to też nie jest źródło prawa !!!!

    w związku z powyższym sądzę, że mam jednak rację interpretując w ten właśnie
    sposób
    albowiem przy z góry ustalonych sposobach dokumentowania nieobecności
    pracownika w pracy , możliwym do przewidzenia byłby fakty, że pracownik po
    powrocie z urlopu na żądanie nie zechciałby udokumentować tego faktu w
    papierach . i co wtedy ???????? G00wno !!!!! nie ma dowodu na to, że
    udzielono mu urlopu.
    Jeśli natomiast u danego pracodawcy nie jest doprecyzowany sposób udzielania
    urlopu ..... wtedy dopiero jest sam sobie winien pracodawca ....

    Czy KUNA .... jest to teraz jasne .....

    Moim obowiązkiem jest posiadać sposób dokumentowania nieobecności i jej
    potwierdzanie ....... i jeśli dopełniam tego obowiązku musicie ....
    powtarzam ...MUSICIE .....przed otrzymaniem urlopu wypełnić wniosek o urlop
    .... nawet na żądaniem :))))))))

    pozdrawiam
    fart

    po rocznym ciężkim prowadzeniu działalności ... ssspeniam na urlop
    ale wrócę ... dla poniektórych ... niestety