PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukanie pracy podczas gdy mam inna prace

  • 1. Data: 2004-08-22 18:28:37
    Temat: szukanie pracy podczas gdy mam inna prace
    Od: "salomon" <t...@p...onet.pl>

    czesc,

    pracuje w pewnej firmie. firma jest beznadziejna i chce zmienic prace.
    oczywiscie nie moge sobie pozwolic, aby odejsc bez znalezienia innej pracy.

    inna firma mnie zaprosila na rozmowe, ktora odbedzie sie za tydzien w
    godzinach mojej aktualnej pracy.

    co mam powiedziec szefowi? on chce wiedziec o mnie wszystko .. czy nie szukam
    innej pracy .. sledzi moje ruchy i zachowania.
    co mu powiedziec, aby nie mogl mi odmowic kilkugodzinnej przerwy w pracy i aby
    sie nie domyslal, ze ide na rozmowe do innej firmy?

    dzieki za pomoc... pozdrowka
    salomon

  • 2. Data: 2004-08-22 18:36:02
    Temat: Re: szukanie pracy podczas gdy mam inna prace
    Od: p...@w...ae.krakow.pl.null (Pawel Prokop)

    On 22 Aug 2004 20:28:37 +0200, salomon <t...@p...onet.pl> wrote:
    >co mam powiedziec szefowi? on chce wiedziec o mnie wszystko .. czy nie szukam
    >innej pracy .. sledzi moje ruchy i zachowania.
    To pewnie tego posta tez juz przeczytal... :D

    >co mu powiedziec, aby nie mogl mi odmowic kilkugodzinnej przerwy w pracy
    > i aby sie nie domyslal, ze ide na rozmowe do innej firmy?
    ze idziesz na dworzec odebrac ciocie, ktora wlasnie pociagiem przyjechala,
    ale to tym to pewnie Twoj szef wlasnie przeczytal :D

    Powodzenia, napisz jaka wymowke wymysliles.

    Pozdrawiam serdecznie
    --
    Pawel Prokop

  • 3. Data: 2004-08-22 18:40:48
    Od: t...@p...onet.pl

    > ze idziesz na dworzec odebrac ciocie, ktora wlasnie pociagiem przyjechala,

    to z ciocia jest naprawde niezle ;)
    jakies inne pomysly?

    pozdrowka,
    s.

  • 4. Data: 2004-08-22 18:52:08
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    aby
    > sie nie domyslal, ze ide na rozmowe do innej firmy?

    Witam,
    1 rozwiazanie: urlop wypoczynkowy wypisany kilka dni wczesniej.
    2 rozwiazanie: urlop na zadanie, masz prawo zadzwonic rano i wziasc urlop,
    ze niby ci cos waznego wypadlo.
    3 rozwiazanie: idziesz rano do lekarza i prosisz o 2 dni zwolnienia.

    BTW. beznadziejnego masz szefa

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 5. Data: 2004-08-22 19:11:00
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    urlop, badania, chora zona/dziecko/matka/ojciec,
    byle brzmiało wiarygodnie

    np. ktos może ci się rozchorowac w poniedziałek. we wtorek musisz w ciagu
    dnia musisz odwiedzić bo np. prosiła o dostarczenie jakiegoś swistka do
    lekarza prowadzącego.

    życze inwencji

  • 6. Data: 2004-08-23 08:44:25
    Od: "wistocie" <w...@w...pl>

    > co mu powiedziec, aby nie mogl mi odmowic kilkugodzinnej przerwy w pracy i
    aby

    Prawdę.
    Może zmieni zwoje zachowanie w stosunku do Ciebie, i jeżeli zależy mu na
    twoich zdolnościach to się o tym dowiesz.
    W innym przypadku, praca w tej firmie nie ma sensu.
    Pozdr.

  • 7. Data: 2004-08-26 08:12:17
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Dnia 22 Aug 2004 20:28:37 +0200, "salomon"
    <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    Witam !!!

    Wiesz, ja rowniez mialem taka sytuacje, ze nie bylo szans szukac
    czegos, gdy pracowalem, gdyz po 12 - 14 h dziennie bez dnia wolnego -
    wiadomo szans nie bylo. Dlatego powiedzialem dosc wzialem 1 dzien
    urlopu na zadanie, potem 2 i 3 dzien, nastepnie zalatwilem sobie
    zwolnienie lekarskie miesieczne iiii....poszedlem szukac pracy.
    Wyslalem okolo 30 CV, bylem na kilkunastu rozmowach, z czego 4
    wybralem i teraz musze podjac decyzje. Poszedlem do obecnego zakladu
    byl to piatek, spodziewalem sie wypowiedzenia jednak sie przeliczylem,
    napisalem wiec je sam, wyszlo za porozumieniem stron, gdyz moj
    pracodawca boi sie zolnien grupowych. Nastepnie dostalem zalegly urlop
    na wypowiedzeniu i juz moge pracowac gdzie indziej. Posluchaj - ja
    rowniez w gruncie rzeczy nie moglem rzucic pracy bo nie mialem
    nastepnej - mam prawie 1200 zl samych kredytow, ale bylem pewny siebie
    swych umiejetnosci i doswiadczenia i powiedzialem ostatecznie do
    widzenia. Pozdrawiam

    Arek