PracaGrupypl.praca.dyskusje › staz - platny czy bezplatny?

  • 11. Data: 2003-06-15 18:20:45
    Temat: Re: staz - platny czy bezplatny?
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bchq2t$hbi$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Przemek, a powiedz, jak dobrze znasz programowanie w prgogressie skoro
    > konczylem pś?

    Nie widzę żadnego związku między jednym a drugim :)
    Po pierwsze: nie kończyłem Wydziału AEiI (Automatyki Elektroniki i
    Informatyki),
    po drugie - znajomi tam kończą ale z tego co wiem, progressa ich w ogole nie
    ucza, a co?

  • 12. Data: 2003-06-15 18:36:05
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > Informatyki),
    > po drugie - znajomi tam kończą ale z tego co wiem, progressa ich w ogole

    hm.... jest jedna firma na slasku, ktora pisze w progressie
    ale niewazne ktora ;)

    jakby cus, to bede we wtorek wieczorkiem, gdyz musze odsiedziec 2 dni
    w ministerwie gospodarki, pracy i polityki spolecznej ;)

    Jean