PracaGrupypl.praca.dyskusje › staz - platny czy bezplatny?

  • 1. Data: 2003-06-14 21:08:16
    Temat: staz - platny czy bezplatny?
    Od: "mc" <m...@N...gazeta.pl>

    Mam kilka pytan:

    1. czy absolwentem wyzszej uczelni jest sie od daty ukonczenia studiow, czy
    od daty uzyskania dyplomu?

    2. jak zaltwic sobie staz? czy jest on platny czy bezplatny? czy firmy
    chetnie przyjmuja osoby po studiach na staz?

    z gory dziekuje i pozdr

  • 2. Data: 2003-06-14 21:12:21
    Temat: Re: staz - platny czy bezplatny?
    Od: "wiita" <w...@o...pl_SPAM>

    Użytkownik "mc" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Mam kilka pytan:
    >
    > 1. czy absolwentem wyzszej uczelni jest sie od daty ukonczenia studiow,
    czy
    > od daty uzyskania dyplomu?
    Słyszałem, że teraz są takie przepisy, że nie można ukończyć studiów bez
    obrony. Czyli absolwentem zostaje się z dniem ukończenia studiów (tudzież
    obrony).

    > 2. jak zaltwic sobie staz? czy jest on platny czy bezplatny? czy firmy
    > chetnie przyjmuja osoby po studiach na staz?
    Jak załatwić? No napewno samo nie przyjdzie, musisz się o to postarać, tak
    samo jakbyś szukał pracy. A czy chętnie przyjmują na staż, to nie wiem.

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia

  • 3. Data: 2003-06-14 22:09:12
    Od: "Rob" <p...@p...onet.pl>

    Czy chętnie przyjmują na staż?
    niechętnie i to bardzo nie mowiac juz o platnym stazu

    rob

  • 4. Data: 2003-06-15 05:31:19
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Czy chętnie przyjmują na staż?
    > niechętnie i to bardzo nie mowiac juz o platnym stazu

    zalezy jaki staz?
    staz absolwenki, gdzie kieruje pup jest platny, dostajesz 498,20 brutto,
    pracodawca nic nie placi
    takim stazem, wierz mi, jest zainteresowanych wiele osob

    Jean

  • 5. Data: 2003-06-15 07:46:19
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > takim stazem, wierz mi, jest zainteresowanych wiele osob

    Wierz mi, takim stazem wiele osob (pracodawcow) rowniez nie jest
    zainteresowanych :(

  • 6. Data: 2003-06-15 09:04:52
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wierz mi, takim stazem wiele osob (pracodawcow) rowniez nie jest
    > zainteresowanych :(

    potwierdzam - dziewczynę kierowali na kilka rozmów w sprawie stażu -
    niestety albo była zbyt wysoko wykształcona (ma studia wyższe a oni chcieli
    kogoś ze średnim) albo staże były już ustawione z góry (urząd miasta).

    pozdr
    Krzysiek

  • 7. Data: 2003-06-15 10:10:22
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    wiita napisał:

> [...]
    > obrony. Czyli absolwentem zostaje się z dniem ukończenia studiów (tudzież

    Zawsze były, z tym że istniał wyjątek zaśmiecający prawo, zrównujący
    nauczycieli z absolutorium z nauczycielami z dyplomem pod względem
    płacowym - stąd wynikało nieporozumienie rozciągnięte na wszystkich
    absolwentów i "absolwentów". Teraz już go rzeczywiście nie ma.

    Flyer

  • 8. Data: 2003-06-15 10:42:50
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bchcth$1vc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    chcieli
    > kogoś ze średnim) albo staże były już ustawione z góry (urząd miasta).

    Otóż to - sam kilka dni temu ukończyłem (aa pochwale się - z wyróżnieniem
    ;-) Politechnikę Śląską i póki co nawet na staż mnie nie chcą przyjąć... a
    wysyłałem już sporo ofert. W razie czego czekam na propozycje :)

  • 9. Data: 2003-06-15 10:51:56
    Od: "skapula" <s...@N...gazeta.pl>

    to jak to w koncu jest?
    Absolwentem zostaje sie od dnia obony? w UP powiedzieli mi, że to zalezy jaka
    data bedzie na dyplomie...tego nie wiem, bo jeszcze nie odebrałam dyplomu,
    chociaz obroniłam sie miesiąc temu...i nie wiem czy sie spieszyć, bo studia
    skończyłam we wrzesniu ubiegłego roku...

  • 10. Data: 2003-06-15 12:49:43
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > ;-) Politechnikę Śląską i póki co nawet na staż mnie nie chcą przyjąć... a
    > wysyłałem już sporo ofert. W razie czego czekam na propozycje :)

    to ze sa ustawione to sie zgada, ale wielu pracowdawcow kce "bezplatnego
    pracownika"
    moze to zalezy od lokalizacji

    Przemek, a powiedz, jak dobrze znasz programowanie w prgogressie skoro
    konczylem pś?

    Jean