PracaGrupypl.praca.dyskusje › kierownik biura

  • 1. Data: 2003-06-14 19:19:22
    Temat: kierownik biura
    Od: "Jaga" <j...@n...o2.pl>

    Witam,
    Interesuje mnie takie stanowisko jak kierownik biura, a dokładniej zakres
    obowiązków na takim stanowisku...
    Czy ktoś mógłby mi pomóc w tej sprawie :-))
    Pozdrawiam
    Jaga

  • 2. Data: 2003-06-14 20:42:12
    Temat: Re: kierownik biura
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Jaga" <j...@n...o2.pl> wrote in news:bcfsfs$nhg$1@foka.acn.pl:

    > Witam,
    > Interesuje mnie takie stanowisko jak kierownik biura

    Poczytaj tu :

    http://www2.gazeta.pl/praca/1,22557,202414.html

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-06-14 21:51:00
    Od: "Jaga" <j...@n...o2.pl>

    Witam,
    Dzięki to też znalazłam ale bardziej mi to pasuje do sekretarko - asystentki
    .... :-))
    Pozdr. Jaga

    .

  • 4. Data: 2003-06-14 22:43:59
    Od: "Katarzyna Sokół" <n...@w...pl>

    > Dzięki to też znalazłam ale bardziej mi to pasuje do sekretarko -
    asystentki
    > .... :-))

    Bo w niektórych firmach kierownik biura wykonuję również obowiązki
    sekretarki.

    Tak krótko: przez kilka lat byłam kierownikiem biura, poznałam trochę ludzi
    z tego środowiska i ....:
    - musi to być cholernie dobry organizator - np. organizacja impreski na 200
    osób i masz na to tydzień a raczej 5 dni:)
    - musi być dyspozycyjny (w pełnym tego słowa znaczeniu), nawet czasami z
    urlopu cię wzywają, nie mówiąc o tym że coś się dzieje w biurze i masz
    weekend do tyłu :(
    - musisz coś wiedzieć o finansach i prawie (przede wszystkim cywilnym)
    -dbasz o umowy i należyte ich przestrzeganie tzn. dostawców biurowych
    (wszelkie artykuły biurowo - spożywcze, ochrona, sprzątanie, ubezpieczenia
    etc...)
    - musisz potrafić kulturalnie kogoś opier... jak coś nie będzie tak.
    - cierpliwość.... jak ktoś urwie klamkę to zazwyczaj musisz rzucić wszystko
    i załatwiać naprawę.
    - dbasz o wygląd biura
    - bardzo często wchodzi w grę również nadzór nad samochodami firmowymi
    (jeżeli nie ma człowieka ds. flot samochodowych)
    - to ty wprowadzasz nowego człowieka do pracy tłumacząc mu co gdzie i
    jak..., organizujesz mu stanowisko pracy (biurko, komputer, krzesełko
    długopis etc.)
    - zazwyczaj nadzoruje prace administracyjne (sekretariat, recepcja)
    Poza tym musisz być wszędzie i nigdzie. Kierownik biura jest dobry jeżeli
    nikt nie dostrzega jego pracy.

    Szczerze mówiąc ja mając doświadczenie szukam takiej pracy od ponad półtora
    roku i nic:((( Niestety jakoś zapotrzebowanie rynku nie jest duże na tego
    typu prace.

    Jak masz jeszcze jakieś pytanka to służę pomocą. Musisz jednak wziąść pod
    uwagę że w każdej firmie KB ma różne obowiązki (np. nadzoruje prace
    przedstawicieli handlowych, albo wykonuję tylko prace sekretarskie)
    jeżeli chodzi o zarobki to są różne ale wahają się od 2.000 - 10.000PLN w
    zależności od firmy i zakresu obowiązku.

    Pozdrawiam
    ---
    Kasik
    GG:243137