PracaGrupypl.praca.dyskusje › CAŁA POLSKA - POZYSKIWANIE KLIENTÓW - DODATKOWA

  • 1. Data: 2003-06-14 18:33:55
    Temat: CAŁA POLSKA - POZYSKIWANIE KLIENTÓW - DODATKOWA
    Od: "Paweł" <p...@s...neostrada.pl>

    Witam,

    Jeśli nie masz w sobie żyłki handlowca, boisz się wyzwań, nie jesteś
    nastawiony na osiąganie sukcesów a porażki nie mobilizują Cię do dalszego
    działania, to nie jesteś kimś, kogo szukam.

    Jeśli nie szukasz pracy dodatkowej, którą możesz wykonywać w wolnych
    chwilach, to nie jest to praca dla Ciebie.

    Jeśli nie masz wielu pomysłow i nie jesteś kreatywny, to nie czytaj dalej.

    Jeśli chciałbyś zarabiać na znajdowaniu (wszelkimi możliwymi sposobami,
    głównie w internecie, ale też np. wśród znajomych) osób, które mają telefon
    Nokia (tylko nowe modele, a jest ich na rynku coraz więcej) i chciałyby
    (choć może jeszcze o tym nie wiedzą ;) zdjąć z niego SIMLOCK zdalnie (bez
    konieczności użycia kabla), tanio, łatwo, szybko i bezpiecznie, napisz na
    adres p...@s...neostrada.pl i przedstaw swój pomysł na
    pozyskiwanie takich klientów.

    Od każdego zdobytego klienta dostaniesz prowizję w wysokości 49% ceny usługi
    zdjęcia SIMLOCKA. Cenę natomiast ustalasz Ty (najniższe, jakie można znaleźć
    w internecie to 1 PLN, poza Internetem - w komisach - ceny te dochodzą do 50
    PLN). Od Ciebie tylko zależy, ile zarobisz.

    Czekam więc na Twoje zgłoszenie.
    p...@s...neostrada.pl

  • 2. Data: 2003-06-14 22:55:09
    Temat: Re: CAŁA POLSKA - POZYSKIWANIE KLIENTÓW - DODATKOWA
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Paweł napisał(a):

    > Jeśli nie masz w sobie żyłki handlowca, boisz się wyzwań, nie
    > jesteś nastawiony na osiąganie sukcesów a porażki nie mobilizują
    > Cię do dalszego działania, to nie jesteś kimś, kogo szukam.

    i sluszniem ja ciebie tez nie szukam na tej grupie, wiec z laski swojej
    zabierz stad swoje 4 litery i przenies je na pl.praca.oferowana.

    Swoja droga, jesli nie potrafisz rozroznic grup, to co z Ciebie za
    szef? Nie mi to oceniac, mam nadzieje, ze lepiej szefujesz niz
    newsujesz*

    [*to taki moj lokalny neologizm :>]

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 3. Data: 2003-06-15 12:24:44
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@s...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konieczności użycia kabla), tanio, łatwo, szybko i bezpiecznie, napisz na

    ... albo wejdź na stronę http://www.uniquephones.com i zrób to sam!

    Co za ludzie, tak kombinują aby na wszystkim zarobić.

  • 4. Data: 2003-06-15 14:08:47
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13]>

    w <news:3eeb6a27$1@news.home.net.pl>
    Paweł napisał(a):

> [...]
    > wolnych chwilach, to nie jest to praca dla Ciebie.
    >
    > Jeśli nie masz wielu pomysłow i nie jesteś kreatywny, to nie

    Jeśli nie umiesz ze zrozumieniem przeczytać nazwy grupy, na którą
    wysyłasz posta to jak możesz oczekiwać, że czytający potraktują Cię
    poważnie?
    Czy nie będą mieli wątpliwości, co do tego czy w ogóle wiesz, co
    to jest SIMLOCK?

    --
    Mój adres znajduje się w Reply-To.

    Pozdrawiam
    Doktor Burski

  • 5. Data: 2003-06-16 08:41:01
    Od: "Dariusz Jagła" <d...@g...pl>

    Dla mnie to jest przekombinowane i nie przemawia do mnie.
    Tytul tez NIE jest w stylu, powinno byc:

    NIE CALA POLSKA - NIEPOZYSKIWANIE NIEKLIENTOW - NIEDODATKOWA (NIEPRACA?)

    Nie pozdrawiam,
    Nie Darek