PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzialalnosc gospodarca

  • 1. Data: 2003-06-14 22:39:19
    Temat: Dzialalnosc gospodarca
    Od: "Qba" <j...@g...pl>

    Witam.

    Mam pytanie, moze ktos z Was mi pomoze.

    Mam pomysl na biznes, ale by pozysac ew. klientow musze miec dzialalnosc
    gosp.
    Jednakze zawsze jest szansa ze pomysl nie wypali, z ZUS trzeba i tak bedzie
    zaplacic, co mi sie nie usmiecha.

    Czy mozna miec dzialalnosc gosp. i nie placic ZUS'u? Jestem studentem, ale
    to chyba nie pomaga w tym wypadku?

    Dziekuje z gory za ew. odpowiedzi

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2003-06-15 11:30:01
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarca
    Od: "aikia i robert" <d...@g...pl>

    slyszalem kiedys o sposobie na ominiecie zusu i przejscie na krus bez
    posiadania hektarow, trzeba tylko zalozyc hodowle; ten ktos co to
    praktykowal mial parke pieskow z rodowodem i juz byl hodowca i spokojnie
    placil krus. Ja niestety jeszcze tego nie sprawdzilem.

    powodzenia
    robert

  • 3. Data: 2003-06-15 13:02:33
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "aikia i robert" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > praktykowal mial parke pieskow z rodowodem i juz byl hodowca i spokojnie
    > placil krus. Ja niestety jeszcze tego nie sprawdzilem.

    zapewne masz na myśli ten artykuł:

    http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=334089

  • 4. Data: 2003-06-16 12:28:20
    Od: "aikia i robert" <d...@g...pl>

    Znalem to troszke z innego zrodla ale dzienki za link, o akwariach nie
    wiedzialem, jeszcze troszke litrow mi brakuje do szczescia

    pozdr
    robert

  • 5. Data: 2003-06-16 20:41:09
    Od: v...@o...pl

    jEŚLI JESTEŚ STUDENTEM TO MOŻESZ BYĆ ZWOLNIONY Z ZUSU, WIĘCEJ NA TEN TEMAT
    POWIEDZĄ CI W ZUSIE,

  • 6. Data: 2003-06-16 21:03:36
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | jEŚLI JESTEŚ STUDENTEM TO MOŻESZ BYĆ ZWOLNIONY Z ZUSU,

    Nieprawda.

    Andrzej K.