PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie pracy.

  • 1. Data: 2003-06-14 20:56:39
    Temat: Wypowiedzenie pracy.
    Od: "gieroj44" <g...@w...pl>

    Witam.
    Wiem ze temat byl juz nieraz walkowany ale moze jeszcze raz albo dajcie
    jakies konretne namiary....

    Problem dokladnie w tym czy mozna natychmiast odstapic od umowy o prace na 2
    tygodnie (akwizycja) i jak to zrobic? Po prostu nie przyjsc do pracy???
    Pomozcie prosze bo nie mam ochoty tego robic, a lekko sie wkopalem....

    --
    Pozdrawiam G-roy.

  • 2. Data: 2003-06-14 21:46:38
    Temat: Re: Wypowiedzenie pracy.
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 14 Jun 2003 22:56:39 +0200, "gieroj44"
    <g...@w...pl> zakodował:

    >Wiem ze temat byl juz nieraz walkowany ale moze jeszcze raz albo dajcie
    >jakies konretne namiary....

    Był wałkowany ostatnio 8 godzin temu. Ale skoro to Ty jesteś
    najważniejszy i chcesz tu, teraz natychmiast odpowiedź na tacy to:

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-06-14 23:45:22
    Od: "gieroj44" <g...@w...pl>

    Dzieki. Sporo juz odnalazlem. Rozumiem ze jezeli mam umowe terminowa na czas
    okreslony (do 6 miesiecy) moge ja zerwac w kazdym momencie bez
    wypowiedzenia, a jezeli mam umowe terminowa na okres probny to dla okresu
    tej umowy do 2 tygodni okres wypowiedzenia wynosi 3 dni. Dobrze rozumuje?
    Jesli tak to czy wypowiedzenie obowiazuje 2 strony? Co mi grozi za
    niestawienie sie w pracy bez odpowiedniego wypowiedzenia?

    Przypomne tylko ze w sobote podpisalem umowe na 2 tygodnie i najchetniej bym
    sie nie pojawil juz od poniedzialku...

    Pozdrawiam G-roy.

  • 4. Data: 2003-06-15 11:46:09
    Od: "aikia i robert" <d...@g...pl>

    No to niezle, po jednym dni pracy juz masz dosyc???
    Nie wiem co podpisales ale jak sie nie wstawisz w pracy to z reguly daja
    dyscyplinarke i tyle.
    A na przyszlosc to zastanow sie zanim cokolwiek podpiszesz

    pozdrawiam
    robert