eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjestandardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje › Re: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
  • Data: 2005-07-08 15:35:06
    Temat: Re: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    >
    > Tak, tylko, że im się na ogół nie pali pod tyłkiem i nie mają skrupółów, aby
    > raptownie zmienić dostawcę. Jak nie ten to inny.

    Aha, a wracając do twojej historyjki/problemu... twój sprzedawca ma jest
    monopolistą? Sądząc z zachowania klienta - mimo wszystko powrót, a nie
    unoszenie się honorem jakkolwiek bądź rozumianym, hmm...
    Teraz będzie moja pokręcona interpretacja. :)

    Jeśli sprzedawca jest monopolistą, na którego usługi/towar klient był
    siłą rzeczy skazany, to dobrze byłoby jednak gdyby jakiś gest wykonał -
    zwłaszcza jeśli klient był poważny (w sensie obiecujący). W końcu żaden
    monopol nie trwa wiecznie, więc posiadanie "przyjaznego" wizerunku może
    się opłacić, vide sytuacja z TP SA, którą część użytkowników porzuciła w
    związku z zaistnieniem samej możliwości porzucenia.

    Jeśli natomiast klient wrócił nie dlatego, że oferta była jedyna, tylko,
    że najlepsza - najbardziej mu odpowiadająca, no to cóż. MSZ nijak to na
    wizerunek firmy to nie wpływa. Są najlepsi i klient ma tego świadomość i
    wracając do firmy sam to przyznał. Po prostu wystarczy być teraz dla
    niego miłym i nie przypominać mu tej "utraty twarzy"

    pozdrawiam

    Zbyszek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1