PracaGrupypl.praca.dyskusjestandardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje › Re: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
  • Data: 2005-07-08 17:05:17
    Temat: Re: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.stls4uvj0ohrn9@donkichot...

    > Wykoncypowałem se. Jest to nie wiedza, a tylko przypuszczenie, najmojsze z
    > moich, ponieważ jako człowiek, który nigdy, odkąd to sprawdzano, nie robił
    > błędów ortograficznych, musiałem jakoś dojść do tego, dlaczego czasami
    > zdarza mi się napisać "nieuwarzny Grzegorz", wbrew pozorom nie tylko w
    > zdaniach, które zawierają, nie wiedzieć czemu, hurtowe ilości przecinków.

    Znam ten ból, bo ja jestem dziedzicznie obciążony niestety przymusem pisania
    przynajmniej bez błędów ortograficznych, gdyż:
    a) moja matka to belfrzyca-polonistka,
    b) mój ojciec też pobelfrzył w swoim życiu,
    c) siostra belfrzy jako anglistka.
    d) ba, sam belfrzyłem, choć to epizod w mym krótkim życiu. Obecnie zaś
    pracuję z belframi - trenerami w HR.
    Błędy składniowe olewam, jako że preferuję język żywy, mówiony - większa
    ekspresja kosztem poprawności.

    Tak się zastanawiam, czy w takich przypadkach niesynchronizacji nie
    towarzyszy nam dejavu, na które z rozpędu nie zwracamy uwagi?

    pozdrawiam
    m.