PracaGrupypl.praca.dyskusjestandardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje › Re: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
  • Data: 2005-07-08 16:59:03
    Temat: Re: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:dalsaj$4kj$1@inews.gazeta.pl...

    > Zastosował technikę negocjacji negatywnie wpływającą na postrzeganie
    > firmy -
    > minus.

    Ja wiem czy minus...? Wyjatkowo nie lubie, jak ktos lazi za mna namolnie z
    oferta, a lubie, jak mi jakas sensowna zlozy i zostawi latwy kontakt do
    siebie mi pozostawiajac inicjatywe skontaktowania sie. Wtedy czuje, ze to
    "ja kupuje", a nie, ze "jest mi sprzedawane". Oczywiscie w wielu branzach
    zachowywanie sie sprzedawcy w ten sposob byloby zabojcze dla sprzedazy, ale
    jak klient naprawde potrzebuje produktu, wie ze to jest ten produkt majacy
    przewage nad konkurencja, a inwestycja jest na tyle duza, ze wymaga podjecia
    decyzji w spokoju, to takie postepowanie imho raczej zwieksza komfort
    klienta - o ile on nie ma problemu ze skontaktowaniem sie ze sprzedawca, jak
    juz zechce.

    I.