PracaGrupypl.praca.dyskusjestandardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje › Re: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
  • Data: 2005-07-08 17:22:54
    Temat: Re: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.stlt3mlk0ohrn9@donkichot...

    > U mnie ta zależność nie zachodzi, gdyż:
    > a) moja matka jest z zawodu wyuczonego cukiernikiem-czekoladziarzem
    > b) mój ś.p. ojciec - technikiem elektrykiem
    > c) rodzeństwa nie posiadam
    > d) robiłem kiedyś w tepsie, a teraz jestem bezrobotny
    Jedna rzecz w tym wszystkim jest wspólna, ale to temat na inną rozmowę...

    > Muszę więc najprawdopodobniej być geniuszem samorodnym względnie mutantem.
    Stawiam na geniusza, choć może pan Darwin by wtrąciłby tu swoje 2 grosze
    gdyby żył nie tylko życiem pozagrobowym.

    > Niewykluczone także, że obydwaj cierpimy na lekką dyskeyboardię.
    A wiesz - powinno się to zaklasyfikować, jako jednostkę chorobową. Znałem
    kiedyś kobietę, która pisała poprawnie, póki nie siadła do kompa. Wtedy spod
    jej dłoni wychodziło takie coś:

    "
    Dzń Dobra!

    w nawiazaniu do pana ma ila przesylam. O ile wiem, to terminn jest do
    piateku wiec sie nie spazniam w slaniu. Niestty nimam czas dlka pani. Licze
    ze za niemanie czasu niebedzie panstwo mnie skarcicie.

    podrawiamm
    "

    Potem to czytała raz, drugi, trzeci i bez poprawek wysyłała. Odręcznie
    pisała za to bardzo poprawnie.

    pozdrawiam
    m,.