PracaGrupypl.praca.dyskusjestandardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje › Re: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
  • Data: 2005-07-08 17:05:22
    Temat: Re: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.stls4uvj0ohrn9@donkichot...

    > Wykoncypowałem se. Jest to nie wiedza, a tylko przypuszczenie, najmojsze z

    Jest taki znany test, ktory ciezko przekazac w postaci uzytkowej bez HTMLa,
    a polega na tym, ze daje sie liste slow oznaczajacych kolory pisanych fontem
    innego koloru niz ten, ktory oznacza slowo. Np. slowo "niebieski" jest
    napisane na zielono, slowo "czerwony" na zolto itd. Zadanie testowanego
    polega na jak najszybszym wymienieniu kolorow kolejnych slow (kolorow
    fontu). Z tym pozornie prostym zadaniem wiekszosc ludzi ma wielkie problemy
    i na dostatecznie dlugiej liscie myla sie w koncu mowiac kolor napisany, a
    nie kolor fontu, bo slowa im sie bardziej nachalnie wciskaja do mozgu niz
    warstwa wizualna.

    Troche nie na temat Waszej dyskusji, ktora jest nie na temat grupy, ale
    przypomnialo mi sie przy okazji tego rozprawiania o dziwnosciach mozgu :)

    I.