PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: sposób na nicnierobienie
    From: "Ania" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sposób na nicnierobienie
    Date: Sat, 7 Dec 2002 13:08:44 +0100

    Użytkownik "Soph" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:23364-1039260832@as3-23.poznan.dialup.inetia.pl
    > Użytkownik "Ania" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > <ciach>
    > Czujesz sie lepiej , dowartosciowalas sie ?
    > Moze napisz jeszcze jaki masz samochod.
    > Soph

    Dobrze wiecie że nie o to mi chodziło, a co do samochodu to owszem ma to
    znaczenie ale raczej znikome w tym kontekście. Mam tylko na myśli
    priorytety. Bo jeśli mam wybór w postaci: jechac do Warszawy, zacharować się
    na śmierć i z 10 lat mieszkac w wynajmowanej klicie to oczywiście albo:
    zostać, nigdy nie usłyszeć od szefa (żadnego) że jestem dobra (albo do kitu)
    i mieszkać na swoim a wiadomości w telewizji oglądać z uśmieszkiem na
    twarzy, to oczywiście wybieram to drugie. Chodzi po prostu o to żeby się
    podnieść z kanapy a potem pomysleć co jest dla Ciebie najwazniejsze, czy to
    żebyć mógł (mogła) kupić sobie super ciuchy albo super samochód, czy to żeby
    nie przejmowac się nowelizają ustawy o czynszach za wynajem? Dlatego jesli
    się od początku wie do czego się dąży to człowiek się nie miota i tyle.
    Co do moich gabarytów tak materialnych jak i niematerialnych, to dla
    informacji zarobiłam na to w pocie czoła, nie ukradłam, nie wyżebrałam,
    starzy mi nie dali! Więc nie mówicie mi że nie ma się z czego cieszyć ani
    być z siebie dumnym. Włąsciwie to właśnie o to chodzi, bo dla mnie to żadna
    frajda jak szef będzie ze mnie dumny, wolę żeby był dumny ojciec.
    Pozdrawiam
    Ania