PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: sposób na nicnierobienie
  • Data: 2002-12-07 12:53:46
    Temat: Re: sposób na nicnierobienie
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:assqdf$d6h$1@news.gazeta.pl...

    > .. zostali bez pracy i z długami, w świeżo kupionym i niewykończonym
    > mieszkaniu.
    >
    > Więc wzięli się solidnie za robienie fuch, którymi dotąd raczej tylko
    > dorabiali, za rozpytywanie po znajomych, czy gdzieś nie ma jakieś pracy,
    za
    > cotygodniową lekturę poniedziałkowej Wyborczej, grzebanie po Internecie i
    > pracowite rozsyłanie cefałek.
    >
    > Po 4 miesiącach mieli wykończone mieszkanie, spłacone długi i właśnie
    wracali
    > z wakacji w ciepłych krajach do nowej pracy etatowej.

> [...]
    model pracy w społeczeństwie wolnorynkowym. Ale tacy ludzie mają i bedą
    mieli. Nikt z was się nie zastanawiał skąd biora się bogaci ludzie? Że
    oprócz znajomości (które każdy z nas chcąć nie chcąc ma) prania brudnych
    pieniędzy, przemytu narkotyków czy broni biologicznej, złodziejstwa, czy
    napadów z bronią w ręku, jest jeszcze coś takiego jak praca uczciwa. To skąd
    się birą uczciwi bogacze? No z inwencji twórczej + przedsiębiorczośc + chęci
    + praca.
    Przystosujcie się więc zwolennicy państwa opiekuńczego bo dobór naturalny
    działa...
    Pozdrawiam
    Ania