PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: sposób na nicnierobienie
  • Data: 2002-12-07 13:19:16
    Temat: Re: sposób na nicnierobienie
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    frutis <f...@i...pl> napisał(a):

    > racja, jest jeszcze coś takiego jak fuks, trzeba mu pomóc ale to nie
    > gwarantuje szczęścia

    Fuks fuksem, ale widzisz - u mnie została zwinięta cała firma, na bruku
    zostało kilkanaście osób, z dnia na dzień, bez wypowiedzenia ("albo bierzecie
    3 pensje i odchodzicie za porozumieniem stron, albo dostajecie wypowiedzenie
    i załatwiamy wszystko zgodnie z literą prawa, ale nie wiem, co będzie za
    miesiąc"). Najbardziej pechowa szukała pracy pół roku.

    Ciekawym zjawiskiem było, że wszyscy sobie pomagali na zasadzie - "znalazłem
    takie ogłoszenie, mnie nie pasuje, ale może tobie podejdzie".

    JoP