PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: sposób na nicnierobienie
  • Data: 2002-12-07 12:59:08
    Temat: Re: sposób na nicnierobienie
    Od: "frutis" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po 4 miesiącach mieli wykończone mieszkanie, spłacone długi i właśnie
    wracali
    > z wakacji w ciepłych krajach do nowej pracy etatowej.

    racja, jest jeszcze coś takiego jak fuks, trzeba mu pomóc ale to nie
    gwarantuje szczęścia

    znam kumpla który bez doświadczenia, bez stażu został przyjęty na niezłe
    stanowisko - ot, szast prast
    drugi, doświadczenie, wiedza i co? nie ma szczęścia, po pewnym czasie firma
    padła - ot, szast prast

    szuka roboty, wysyła cv, poruszył znajomych, czyta wyborczą -
    nie wszystko zależy od nas, sami najlepiej wiecie że zbyt dużo zależy od
    fuksa - w naszym kraju
    i znajomości, coraz bardziej
    f.
    ps. mam nadzieję że mu się powiedzie