PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: sposób na nicnierobienie
  • Data: 2002-12-07 13:25:15
    Temat: Re: sposób na nicnierobienie
    Od: "Soph" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ania" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze wiecie że nie o to mi chodziło, a co do samochodu to owszem ma to
    > znaczenie ale raczej znikome w tym kontekście.

    Wiesz to jest grupa o pracy , a nie o posiadanych przez niektorych majatkach
    , moze zaluzcie sobie grupe pl.ludzie.sukcesu i tam opowiadacjcie co kto ma.
    Tutaj moze ograniczyc sie do udzielania rad ludziom sobie nieradzacym.

    > Chodzi po prostu o to żeby się
    > podnieść z kanapy a potem pomysleć co jest dla Ciebie najwazniejsze, czy
    > żebyć mógł (mogła) kupić sobie super ciuchy albo super samochód, czy to
    żeby
    > nie przejmowac się nowelizają ustawy o czynszach za wynajem?

    Dla mnie to zebym mogl powiedziec o sobie ze jestem czlowiekiem.

    > starzy mi nie dali! Więc nie mówicie mi że nie ma się z czego cieszyć ani
    > być z siebie dumnym.

    Mozesz byc, ale jak pisalem to chyba nie jest temat tej grupy.

    > Włąsciwie to właśnie o to chodzi, bo dla mnie to żadna
    > frajda jak szef będzie ze mnie dumny, wolę żeby był dumny ojciec.

    Oczywiscie masz tutaj racje.

    Tylko wybacz Twoj pierwszy tekst brzi zupelnie jak mowa pani (super cool)
    prezenterki Herbalife czy innego Amwaya. Choc i tak jest o niebo lepszy
    tekstow Adasia "z chama na pana" P.

    Pozdrawiam
    Soph
    --
    1.Mathematics is the language of nature.
    2.Everything around us can be represented and understood through numbers.