PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: sposób na nicnierobienie
  • Data: 2002-12-07 12:31:10
    Temat: Re: sposób na nicnierobienie
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HuRa" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:assous$9j9$1@news.tpi.pl...
    > Wiesz, ja tez znam takich ludzi, ktorzy zachowywali sie tak jak Ty.
    > Pracowali w duzych firmach, zarabiali duzo, byli dumni z tego,
    > ze wlasna praca do wszystkiego doszli.
    > Nagle zaczely sie klopoty - firmy zaczely zwalniac ludzi, zaczely sie
    > bankructwa.
    > Ci sami ludzie nagle stracili wszystko, nauczyli sie pokory. Nie mowili
    juz,
    > jacy
    > sa dumni. Ale oczywiscie Tobie czegos takiego nie zycze. Lepiej nie chwal
    > dnia
> [...]
    co sprzedaję ludziom będzie zawsze zapewniam.
    A co do pokory to zalecam to tym którzy lubią być pomiatani i lekceważeni
    (polska pokorna natura)
    Jestem na tyle pokorna żeby mnie nie okradli, wystarczy. Nowelizacja tejże
    ustawy może bedzie mnie obchodzić jak postanowię cos komuś wynająć bo to
    dobry interes - polecam.
    Ania