PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: sposób na nicnierobienie
  • Data: 2002-12-07 12:43:27
    Temat: Re: sposób na nicnierobienie
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HuRa <r...@w...pl> napisał(a):

    > Wiesz, ja tez znam takich ludzi, ktorzy zachowywali sie tak jak Ty.
    > Pracowali w duzych firmach, zarabiali duzo, byli dumni z tego,
    > ze wlasna praca do wszystkiego doszli.
    > Nagle zaczely sie klopoty - firmy zaczely zwalniac ludzi, zaczely sie
    > bankructwa.

    .. zostali bez pracy i z długami, w świeżo kupionym i niewykończonym
    mieszkaniu.

    Więc wzięli się solidnie za robienie fuch, którymi dotąd raczej tylko
    dorabiali, za rozpytywanie po znajomych, czy gdzieś nie ma jakieś pracy, za
    cotygodniową lekturę poniedziałkowej Wyborczej, grzebanie po Internecie i
    pracowite rozsyłanie cefałek.

    Po 4 miesiącach mieli wykończone mieszkanie, spłacone długi i właśnie wracali
    z wakacji w ciepłych krajach do nowej pracy etatowej.

    Polecam, z własnego doświadczenia.

    JoP