PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Odp: sposób na nicnierobienie
  • Data: 2002-12-07 17:09:10
    Temat: Odp: sposób na nicnierobienie
    Od: "Beata" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wrangler <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ast6j9$6le$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > rację !!!! Załóżcie sobie grupę pl.ludzie.sukcesu, gdzie będziecie jeden
    > przez drugiego się miotać co kto osiągnął i w czym jest lepszy. Skoro
    > jesteście THE BEST a inni wsadzić w 4 litery, to nie zachwalajcie tego tak
    > na siłę !!! Ta grupa jest od rad służącym ludziom jak zmienić ich
    sytuację,
    > lub porad w zakresie prawa pracy a nie od licytacji w stylu : "wezcie się
    za
    > robotę, bo to gwarantuje sukces". Są ludzie którzy chcą się rozwijać
    > zawodowo i mieć stabilizację, nie wywyższając się iż kasa najważniejsza.
    Ale
    > w obecnych czasach tacy najwięcej tracą, bo nie idą po "trupach". I
    > zrozumcie wreszcie że to nie grupa ludzi SUKCESU !!!!!!! tylko ludzi
    którzy
    > albo juz pracują, albo pracowali albo pracę stracili !!!!

    Mam takie osobiste pytanie do Ciebie po przeczytaniu wielu Twoich postów nie
    tylko w tym wątku.
    Dlaczego uważasz, że ludzie którzy pracują albo pracowali nie są ludźmi
    sukcesu i dlaczego we wszystkich którzy opisują że wiedzie im się nieźle
    widzisz wrogów? I jeszcze jedno dlaczego ta grupa nie jest dla takich
    ludzi - ostateczne praca.dyskusje (czyżby nie można było dyskutować np. jak
    zmienić pracę za 8000 zł na lepszą - widzisz w tym coś złego)?

    Pozdrawiam Beata