PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: sposób na nicnierobienie
  • Data: 2002-12-07 16:14:26
    Temat: Re: sposób na nicnierobienie
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeczytałem cały wątek w tym temacie i doszedłem do wniosku, że Soph ma
    rację !!!! Załóżcie sobie grupę pl.ludzie.sukcesu, gdzie będziecie jeden
    przez drugiego się miotać co kto osiągnął i w czym jest lepszy. Skoro
    jesteście THE BEST a inni wsadzić w 4 litery, to nie zachwalajcie tego tak
    na siłę !!! Ta grupa jest od rad służącym ludziom jak zmienić ich sytuację,
    lub porad w zakresie prawa pracy a nie od licytacji w stylu : "wezcie się za
    robotę, bo to gwarantuje sukces". Są ludzie którzy chcą się rozwijać
    zawodowo i mieć stabilizację, nie wywyższając się iż kasa najważniejsza. Ale
    w obecnych czasach tacy najwięcej tracą, bo nie idą po "trupach". I
    zrozumcie wreszcie że to nie grupa ludzi SUKCESU !!!!!!! tylko ludzi którzy
    albo juz pracują, albo pracowali albo pracę stracili !!!!

    Wrangler