PracaGrupypl.praca.dyskusje › seks

  • 51. Data: 2003-07-15 10:55:52
    Temat: Re: seks
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    To ja proponuje, żeby zgłosiły się osoby, które ewentualnie byłyby
    zainteresowane pracą w filmie pornograficznym - oczywiście w charakterze
    głównego aktora/aktorki...

    I przy okazji - urzędy pracy nie prezentują tego typu ogłoszeń, doradcy
    personalni też.

    Iza

  • 52. Data: 2003-07-15 10:59:25
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > r...@r...pl napisał(a):
    > nieprzyzwoitych. Uprawianie seksu przed kamerą jest rzeczą
    nieprzyzwoitą i
    > nie należy tego typu ogłoszeń zamieszczać. Jest masa miejsc, gdzie
    takie
    > treści mozna propagować (wszystkie listy typu seks - są takie także
    > usenecie) i niczyje prawa obywatelskie nie są w ten sposób gwałcone.

    Czy ty się zastanawiasz co piszesz? Nie jest rzecza nieprzywoitą,
    a to dlatego, że aby móc to oglądac trzeba sie naprawdę postarać
    To nie jest jakiś pieprzony przkaz TCP/IP w multiemisji do wszystkich
    kompów w sieci tylko precyzyjnie skierowany strumień wideo dla tych
    którzy zapłacą za oglądanie i chcą to oglądać.

    Nie mów ogółowi co jest nieprzywoite dla niego. Jak każdy pomyśli
    o sobie to będzie o wszystkich pomyślane.

    Art

  • 53. Data: 2003-07-15 11:02:40
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik <r...@r...pl> napisał
    > [sorry za to zdecydowanie personane podejscie, ale inaczej sie nie dalo]
    _CO_ się inaczej nie dało?

    > chociaz. byc moze na jakims serverze newsowym jakis admin usunal oferte.
    > Tego nie wiem.
    Może coś w tym jest.... Ja używam news.tpi.pl i u mnie nie ma tego
    ogłoszenia, chociaż inne stare są.

    Izaa

  • 54. Data: 2003-07-15 11:07:37
    Od: r...@r...pl

    > Mo?e co? w tym jest.... Ja u?ywam news.tpi.pl i u mnie nie ma tego
    > og?oszenia, chocia? inne stare s?.

    niestety tam tez wciaz jest.

    pozdrawiam

    romekk

  • 55. Data: 2003-07-15 11:23:15
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    <cut>

    > niestety nie zostalo usuniete.
    > az sprawdzilem.

    Czemuz to niestety?

    <cut>
    > nie usuwam samowolnie (ani pod wplywem naciskow) ofert, ktore raz
    > z rozmyslem zamiescilem!
    > tylko na prosbe autora albo jeslit o ewidentna moja wpadka
    > (tzn. np. wpuszczam cos co nie jest oferta pracy przez preoczenie)

    Ufff dobrze ze jeszcze nie wszyscy sa political corectness:)
    pozdr
    /p

  • 56. Data: 2003-07-15 12:35:14
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >Nie walczę o przyzwoitośc w redakcjach codziennych gazet, bo to nie mój cyrk
    >i nie moje małpy.

    <OT>
    A może powinieneś? Są takie oszołomy co walczą. Urbany jakieś i takie
    tam ;-)
    </OT>

    >Poza tym, nie przypominam sobie, żebym w GW widział
    >kiedykolwiek ogłoszenie tej treści.

    <OT>
    No jak już jesteśmy przy tej "Melinie Moralistów" to
    http://www.nie.com.pl/main.php?dzial=akt&id=1675&zaz
    nacz=gazeta%20wyborcza
    nie za bardzo wiedziałem dlaczego binaria wywalili, ale na
    alt.free.newsservers zostałem oświecony
    </OT>

    >Zdecydowanie nie podoba mi się charakter tej pracy, a nie użycie takiego czy
    >innego sformułowania. Uważam, że jeśli jest możliwość wpływu (a tutaj jest,
    >podczas gdy w gazecie nie ma, bo nie ja jestem wydawcą), żeby tego typu
    >ogłoszenie się nie ukazywały, to warto z tego spróbować.

    Nie rozumiem. Jest oferta pracy, za którą to pracę ktoś chce zapłacić.
    Dla mnie niemoralne jest oszustwo tzn. nie zapłacanie za wykonaną
    pracę, mimo wcześniejszych ustaleń. To ogłoszenie uznam za niemoralne
    jeśli okaże się oszustwem.
    A co do zmiany regulaminu to jest to chyba bezcelowe, po prostu treść
    ogłoszenia zmieni się na coś w stylu: "Parkę sprzątaczek na gwałt
    zatrudnię do /"przeczyszczenia kominka/" przed kamerą internetową na
    żywo. Wynagrodzenie: prowizja od show" I co za różnica? Może zabawniej
    będzie?

    pozdrawiam
    Bremse

  • 57. Data: 2003-07-15 13:39:18
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > kompów w sieci tylko precyzyjnie skierowany strumień wideo dla tych
    > którzy zapłacą za oglądanie i chcą to oglądać.

    A skąd to wiesz - w ogłoszeniu tego nie ma. Poza tym, jakie to ma znaczenie -
    jest nieprzyzwoite i już, o czym tu gadać.

    > Nie mów ogółowi co jest nieprzywoite dla niego. Jak każdy pomyśli
    > o sobie to będzie o wszystkich pomyślane.

    Przykro mi, ale nie zrozumiałem twojej myśli.

  • 58. Data: 2003-07-15 13:48:28
    Temat: Re: [OT] Re: seks
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    r...@r...pl napisał(a):

    > wlasnie ze na temat.
    > to co TY uznajesz za niestosowne, uznajesz za niestosowne dla wszystkich
    > i jakos uparcie nie przyjmujesz do wiadomosci, ze dla innych jest to
    > stosowne [;)], ze TWOJA miarka nie pasuje do mnie, do Ninki ani do Art'a.

    Mylisz się w 100 procentach. Pogląd, że uprawienie seksu na żywo przed
    kamerą jest nieprzyzwoite nie jest moim prywatnym pogldem i proszę takich
    rzeczy nie wciskać. Jest to pogląd podzielany przez zdecydowaną większość
    osób i nie jest to żadna MOJA miarka. Z takim poglądem zgodziła się również
    koleżanka Ninka - gwoli ścisłości.

    > *Moim zdaniem* moderowanie jest zgodne z normami, przyzwoitoscia i prawem.
    > Wiem ze to *moje* zdanie, zdaje sobie sprawe, ze ktos moze miec inne
    zdanie,
    > ale ja dzialam wedle swoich standartow. Innych nie mam.

    Bardzo się ciesze, że jednym z twoim kryteriów jest moderowanie zgodnie z
    normami i przyzwoitością, nawet jeśli nie jest to wyraźnie napisane. Rzeczy
    oczywistych się nie pisze bo i po co.

    > Oferta pracy poprzez uprawianie sexu przed kamera za pieniadze
    niewatpliwie
    > jest oferta pracy.
    > Czy przyzwoita czy nie - nie dogadamy sie jak sadze i pozostaje kazdemu
    > zostac przy sowjej opinii. Natomiast poniewaz chyba nikt nie kwestionuje
    tego,
    > ze jest to oferta pracy, to miejsce jej jest na grupie pl.praca.oferowana.

    Nie jest, bo jest niemoralna i nieprzyzwoita.

    > Czy jest to praca legalna czy nie tego nie rozstrzygniemy.

    Rozstrzygniemy - jesli sa to osoby dorosłe i wyrażają zgode, to jest to na
    pewno legalne.

    > Jesli przekaz video lub nagrany film bedzie rozpowszechniany w sposob
    > zgodny z prawem - to oferowana praca jest legalna, jesli bedzie to nachalne
    > propagowanie sexu bez odpowiednich zabezpieczen - oferta okaze sie
    nielegalna.

    Coś pokręciłeś. Nic nie wiem jakoby uprawianie seksu bez zabezpieczeń było
    nielegalne - obawiam się, że ludzkość albo by wymarła w drugim pokolenie,
    albo by siedziała w więzieniu za łamanie prawa.

    > Ale pod tym wzgledem nie rozni sie od innych ofert - jak juz ktos znajdzie
    > handlowca za kupe kasy to albo go zatrudni ofcjalnie, zaplaci ZUSy,
    podatki,
    > albo da mu w lape prowizje - czyli albo efektem ogloszenia bedzie praca
    legalna
    > ,
    > albo nie. Tego nie jestem w stanie rozstrzygnac na etapie moderacji,
    > wiec nie probuje tego robic.

    Przykro mi, ale dla mnie oferta "poszukuję parki do barabara przed kamerą"
    i "poszukuję handlowca" jednak się różnią. Jeśli ty nie widzisz różnicy, to
    chyba jeździmy różnymi pociągami. Poza tym, na pl.praca.oferowana ukazują
    się także oferty od poważnych firm i doradców - czy jesteś pewien, że będą
    zachwyceni gdy ich oferty pokażą się w takim towarzystwie.

  • 59. Data: 2003-07-15 13:48:44
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > sprecyzuj pytania, postaram sie odpowiedziec.
    Czytaj uważnie wątek! Oczywiście nawiązałam do poprzedzającego postu
    (Twojego zresztą), tj.:
    > sprzedawanie seksu za pieniadze

    Izaz

  • 60. Data: 2003-07-15 13:52:46
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    r...@r...pl napisał(a):

> [...]
    > nowe zasady moderowania grupy. Potem przeprowadzic glosowanie nad
    > projektem zmian. Potem zmieni sie opis/FAQ grupy na www.usenet.pl
    > i zmiany wejda w zycie.
    > Jesli bedzie wyraznie napisane w regulach grupy, ze nie mozna
    > zamieszczac ofert dotyczacych seksu, zawierajaych slowo seks
    > lub sugerujacych ze chodzi o seks czy nagosc, to bede wywalal takie
    > oferty - i te jawne i te hmm mniej jawne ;-), bez wzgledu na to,
    > czy _mi_ czy _komukolwiek_ sie one podobaja czy tez nie.
    >
    > sposob przeprowadzania takich zmian / glosowan ich mozna znalesc

    Wydaje mi się że nie jest to potrzebne. Wystarczy jeśli będziesz
    konsekwentnie stosował swoje deklaracje o moderowaniu
    cytuję:

    Moim zdaniem* moderowanie jest zgodne z normami, przyzwoitoscia i prawem.

    Do tego celu nie potrzeba mnożyć punktów, podpunktów i regulaminów.

    Naprawdę jest masa innych list i forumów poświęconych seksowi i można tam
    sobie zamieszczać te czy inne posty do upojenia i nikt się nie zgorszy ani
    nie obrazi.