PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: seks
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: seks
    Date: Tue, 15 Jul 2003 14:35:14 +0200

    >Nie walczę o przyzwoitośc w redakcjach codziennych gazet, bo to nie mój cyrk
    >i nie moje małpy.

    <OT>
    A może powinieneś? Są takie oszołomy co walczą. Urbany jakieś i takie
    tam ;-)
    </OT>

    >Poza tym, nie przypominam sobie, żebym w GW widział
    >kiedykolwiek ogłoszenie tej treści.

    <OT>
    No jak już jesteśmy przy tej "Melinie Moralistów" to
    http://www.nie.com.pl/main.php?dzial=akt&id=1675&zaz
    nacz=gazeta%20wyborcza
    nie za bardzo wiedziałem dlaczego binaria wywalili, ale na
    alt.free.newsservers zostałem oświecony
    </OT>

    >Zdecydowanie nie podoba mi się charakter tej pracy, a nie użycie takiego czy
    >innego sformułowania. Uważam, że jeśli jest możliwość wpływu (a tutaj jest,
    >podczas gdy w gazecie nie ma, bo nie ja jestem wydawcą), żeby tego typu
    >ogłoszenie się nie ukazywały, to warto z tego spróbować.

    Nie rozumiem. Jest oferta pracy, za którą to pracę ktoś chce zapłacić.
    Dla mnie niemoralne jest oszustwo tzn. nie zapłacanie za wykonaną
    pracę, mimo wcześniejszych ustaleń. To ogłoszenie uznam za niemoralne
    jeśli okaże się oszustwem.
    A co do zmiany regulaminu to jest to chyba bezcelowe, po prostu treść
    ogłoszenia zmieni się na coś w stylu: "Parkę sprzątaczek na gwałt
    zatrudnię do /"przeczyszczenia kominka/" przed kamerą internetową na
    żywo. Wynagrodzenie: prowizja od show" I co za różnica? Może zabawniej
    będzie?

    pozdrawiam
    Bremse