PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: [OT] Re: seks
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] Re: seks
    Date: Tue, 15 Jul 2003 13:48:28 +0000 (UTC)

    r...@r...pl napisał(a):

    > wlasnie ze na temat.
    > to co TY uznajesz za niestosowne, uznajesz za niestosowne dla wszystkich
    > i jakos uparcie nie przyjmujesz do wiadomosci, ze dla innych jest to
    > stosowne [;)], ze TWOJA miarka nie pasuje do mnie, do Ninki ani do Art'a.

    Mylisz się w 100 procentach. Pogląd, że uprawienie seksu na żywo przed
    kamerą jest nieprzyzwoite nie jest moim prywatnym pogldem i proszę takich
    rzeczy nie wciskać. Jest to pogląd podzielany przez zdecydowaną większość
    osób i nie jest to żadna MOJA miarka. Z takim poglądem zgodziła się również
    koleżanka Ninka - gwoli ścisłości.

    > *Moim zdaniem* moderowanie jest zgodne z normami, przyzwoitoscia i prawem.
    > Wiem ze to *moje* zdanie, zdaje sobie sprawe, ze ktos moze miec inne
    zdanie,
    > ale ja dzialam wedle swoich standartow. Innych nie mam.

    Bardzo się ciesze, że jednym z twoim kryteriów jest moderowanie zgodnie z
    normami i przyzwoitością, nawet jeśli nie jest to wyraźnie napisane. Rzeczy
    oczywistych się nie pisze bo i po co.

    > Oferta pracy poprzez uprawianie sexu przed kamera za pieniadze
    niewatpliwie
    > jest oferta pracy.
    > Czy przyzwoita czy nie - nie dogadamy sie jak sadze i pozostaje kazdemu
    > zostac przy sowjej opinii. Natomiast poniewaz chyba nikt nie kwestionuje
    tego,
    > ze jest to oferta pracy, to miejsce jej jest na grupie pl.praca.oferowana.

    Nie jest, bo jest niemoralna i nieprzyzwoita.

    > Czy jest to praca legalna czy nie tego nie rozstrzygniemy.

    Rozstrzygniemy - jesli sa to osoby dorosłe i wyrażają zgode, to jest to na
    pewno legalne.

    > Jesli przekaz video lub nagrany film bedzie rozpowszechniany w sposob
    > zgodny z prawem - to oferowana praca jest legalna, jesli bedzie to nachalne
    > propagowanie sexu bez odpowiednich zabezpieczen - oferta okaze sie
    nielegalna.

    Coś pokręciłeś. Nic nie wiem jakoby uprawianie seksu bez zabezpieczeń było
    nielegalne - obawiam się, że ludzkość albo by wymarła w drugim pokolenie,
    albo by siedziała w więzieniu za łamanie prawa.

    > Ale pod tym wzgledem nie rozni sie od innych ofert - jak juz ktos znajdzie
    > handlowca za kupe kasy to albo go zatrudni ofcjalnie, zaplaci ZUSy,
    podatki,
    > albo da mu w lape prowizje - czyli albo efektem ogloszenia bedzie praca
    legalna
    > ,
    > albo nie. Tego nie jestem w stanie rozstrzygnac na etapie moderacji,
    > wiec nie probuje tego robic.

    Przykro mi, ale dla mnie oferta "poszukuję parki do barabara przed kamerą"
    i "poszukuję handlowca" jednak się różnią. Jeśli ty nie widzisz różnicy, to
    chyba jeździmy różnymi pociągami. Poza tym, na pl.praca.oferowana ukazują
    się także oferty od poważnych firm i doradców - czy jesteś pewien, że będą
    zachwyceni gdy ich oferty pokażą się w takim towarzystwie.