PracaGrupypl.praca.dyskusje › propozycja zmiany FaQ p.p.o

  • 71. Data: 2004-06-23 21:18:01
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    DT wrote:
> [...]
    raca.oferowana

    http://42.pl/ppo/ może być?

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 72. Data: 2004-06-23 21:43:28
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Dariusz Jaworski [23 Jun 2004 21:15:33 GMT]:

    > Tym dzieciakom też jednym postem tego nie wytłumaczysz.
    > Podziwiam za upór godny lepszy sprawy.

    No ja juz mowilam, to jest u mnie nieuleczalne... Chociaz trace
    co jakis czas cierpliwosc jednak, tak jak teraz ;)

    Tak BTW., to chyba ja Cie powinnam podziwiac za cierpliwosc. Mnie
    by juz pewnie ladne pare razy ponioslo...

    Tak czy siak, znudzilo mi sie. Niech sie dalej bawia w to kolko
    wzajemnej adoracji, w sumie to mnie to rybka... Po prostu szkoda
    mi newsow ktore znalam. Takie zboczenie.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 73. Data: 2004-06-23 21:49:51
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Tue, 22 Jun 2004 09:35:51 +0200, "chinol" <p...@o...pl> wrote:

    [...]

    >Robic cos trzeba, bo przyjdzie moment, ze pracodawcy zaczna olewac p.p.o i
    >stanie sie tak jak wszyscy widzieli wczoraj - pojawilo sie 1 (slownie:
    >jedno) nowe ogloszenie.

    I to szybko - bo może okazać się, że to już jest "musztarda po
    obiedzie"...

  • 74. Data: 2004-06-23 21:54:58
    Od: DT <d...@A...pl>

    Świadomie cytuję całość i świadomie - wiem, że niezgodnie z zasadami -
    pod spodem.

    Zastanów się chwilę zanim następnym razem kogoś obrazisz - odpowiem Ci
    tylko raz, a potem Cie odfiltrowuję, bo nie mam ochoty na głupie
    pyskówki.

    Nic mi się nie "po...myliło".

    Abstrahując od moderatorów (bo nie o nich pisałem - przeczytaj jeszcze
    parę razy mój post, ale ze zrozumieniem).
    Teraz napiszę Ci prościej, tak jak do przedszkolaka:

    GRUPA ma służyć do kontaktów Pracodawca-Pracownik. Celem grupy jest
    zamieszczanie ogłoszeń. Po to jest. Nie ma żadnego innego uzasadnienia
    jej istnienia.

    Żeby jedni ludzie chcieli zamieszczać na niej ogłoszenia, a inni je
    czytać, powinni "czuć", że warto to robić. Że nie jest to strata
    czasu. Że jak szukają pracy, to warto najpierw tu, bo szybko i często
    pojawiają się tu atrakcyjne i aktualne ogłoszenia. Że jak szukają
    Pracownika to też warto wysłać bo szybko dowiedzą się o tym
    potencjalni kandydaci.

    Obie grupy użytkowników chcą też - i tu zaczyna się rola moderatorów -
    żeby grupa była MERYTORYCZNA - żeby nie było na niej idiotyzmów,
    łańcuszków i innego śmiecia.
    Dlatego GRUPIE potrzebni są MODERATORZY.

    MODERATORZY PRACUJĄ DLA GRUPY...
    [społecznie]

    Teraz wracając do oceny moderatorów...
    Praca moderatorów ma kolosalne znaczenie - ma służyć dobremu
    funkcjonowaniu grupy (m.in. temu, by nie było na niej idiotyzmów,
    łańcuszków i innego śmiecia).

    Obowiązkiem moderatora jest dbać o to, by grupa jak najlepiej
    spełniała swoją rolę. To - moim zdaniem - powinno być podstawowym
    celem ciężkiej pracy moderatora. A "ścisłe przestrzeganie regulaminu"
    pozostaw proszę urzędnikom ZUS.

    Jakoś nie mam ochoty dalej się rozpisywać i tłumaczyć Ci takich
    podstawowych rzeczy. Jeszcze raz polecam Ci na przyszłość, żebyś 2x
    przemyślał, zanim kogoś bezpodstawnie i głupio zaatakujesz - palić
    mosty jest bardzo łatwo, naprawiać błędy trudniej...

  • 75. Data: 2004-06-23 21:56:52
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Tue, 22 Jun 2004 08:23:27 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >rado [Mon, 21 Jun 2004 22:22:06 +0200]:

    >O wlasnie znalazlam przesliczny przyklad zlego kodowania:
    >
    >"Ka=BFde zam=F3wienie z=B3o=BFone do dn=2E 23 czerwca 2004 r=2E
    >zostanie zr=ealizowane W cenie promocyjnej 295,00 z=B3 + VAT
    >(wliczone koszty wysy=B3ki)"

    Gdybym miał coś Ci w głupi sposób udowadniać, to poświęciłbym 200 zł i
    na PPO ogłosił konkurs na napisanie skryptu automatycznie
    poprawiającego takie i inne ZNANE przekłamania w kodowaniu ogonków.
    Naprawiającego (czyli przekodowującego tekst źródłowy), bądź
    podmieniającego "krzaczki" na litery bez ogonków.

    Jak myślisz, jak szybko problem dałoby się rozwiązać ?
    Niestety, nie mam za dużo i szkoda mi tych 200 zł...

  • 76. Data: 2004-06-23 22:05:34
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Nahia wrote:
    > Tak BTW., to chyba ja Cie powinnam podziwiac za cierpliwosc. Mnie
    > by juz pewnie ladne pare razy ponioslo...

    Mam(y z Przemkiem) świadomość, że istnieje milcząca większość, która
    akceptuje zasady ppo i jest przynajmniej w miarę zadowolona
    z funkcjonowania grupy. Dlatego wytwory jakiś zdzieciałych
    trolli są mi obojętnie. Poważnie traktuję uwagi osób, które
    potrafią je wyrazić poważnie a nie mieszać najpierw wszystkich
    z błotem.

    > Tak czy siak, znudzilo mi sie. Niech sie dalej bawia w to kolko
    > wzajemnej adoracji, w sumie to mnie to rybka... Po prostu szkoda
    > mi newsow ktore znalam. Takie zboczenie.

    Trzeba się przyzwyczaić, że dzieci dostają teraz na 7 urodziny
    komputer z modemem i jakimś cudem trafiają na Usenet jak im
    się znudzą czaty.

    Nie znikaj całkiem. Robisz dobrą robotę. Obok dwóch pyskatych
    gówniarzy na pewno znalazły się osoby, które z ciekawością
    przeczytały Twoje posty i czegoś się może nauczyły.

  • 77. Data: 2004-06-23 22:12:54
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    DT wrote:
    > Pewnie. Zachowam. Zawartość też prosta i czytelna - gratuluję.
    > Teraz tylko zadbać o popularność wśród ogłoszeniodawców i problem
    > rozwiązany.

    Wykup reklamę w poniedziałkowej Wyborczej.

    > To nie sarkazm. Naprawdę.

    Tu również ;)

  • 78. Data: 2004-06-23 22:15:11
    Od: DT <d...@A...pl>

  • 79. Data: 2004-06-23 22:19:33
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    DT wrote:
    > A usenet jest jak sama nazwa wskazuje użytkiem dla użytkowników.

    Mógłbyś już skończyć z takimi tekstami, czy postawiłeś sobie za cel
    rozśmieszyć dziś pół świata?

  • 80. Data: 2004-06-23 22:23:06
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 23 Jun 2004 18:25:32 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >DT [Wed, 23 Jun 2004 18:27:35 +0200]:

    >Nie chce mi sie znow tego walkowac... Usenet ma pewne zasady.
    Większość z tych, których dotyczą te zasady nie zna słowa Usenet...

    >Jesli ktos chce z niego korzystac powinien sie do nich stosowac.
    >Zeby zamiescic ogloszenie na ppo trzeba skorzystac z usenetu.
    >Ergo -- zeby zamiescic ogloszenie trzeba zastosowac sie do FAQ.
    A usenet jest jak sama nazwa wskazuje użytkiem dla użytkowników.

    Pierwszych użytkowników (tych starych i dobrych) już (prawie) nie ma,
    a jacy są następni sama widzisz. Przepędź ich, a nie będzie komu i dla
    kogo czegokolwiek robić. Nie twierdze, że nie masz racji, wychowywać
    trzeba, ale po prostu trzeba zachować zdrowy rozsądek - wracam do
    meritum WASZEJ (włączyłem się przed chwilą) dyskusji - "wycinanie" 90%
    postów spowoduje tylko i wyłącznie spadek zainteresowania i atrofię
    serwisu - coś jak podcinanie swojej gałęzi od strony drzewa...

    >Przeciez to jest banalnie proste...

    TO też... Dla mnie...