PracaGrupypl.praca.dyskusje › propozycja zmiany FaQ p.p.o

  • 121. Data: 2004-06-25 10:35:01
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Fri, 25 Jun 2004 12:10:28 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >PLONK

    -------------------+
    Automatyczny Odpowiadacz
    -------------------+
    Drogi:

    [ ] Guru [ ] Potakiwaczu [ ] Swiadku Jehowy
    [ ] Hakerze [ ] Dekadencie [ ] Dziwaku
    [ ] Ekspercie [ ] Zydomasonie [ ] Paranoiku
    [ ] Freakerze [ ] Malkontencie [ ] Troglodyto
    [ ] Lamerze [ ] Dupku [ ] Ateisto
    [ ] Flamerze [ ] Idioto [ ] Rasisto
    [ ] Luserze [ ] Palancie [ ] Moczymordo
    [ ] Spamerze [ ] Panikarzu [ ] Prowokatorze
    [x ] Wszystkie powyzsze!

    -------------------+

    Jestes:

    [ ] Irytujacy [ ] Nieokrzesany [ ] Beznadziejny
    [ ] Nudny [ ] Oblesny [ ] Smieszny
    [ ] Przemadrzaly [ ] Niedoswiadczony [x] Upierdliwy
    [ ] Zenujacy [ ] Zlosliwy [ ] Prymitywny
    [ ] Nietolerancyjny [ ] Wulgarny [ ] Po prostu
    "inny"
    [ ] Wszystkie powyzsze!
    -------------------+

    Zostales sflame'owany poniewaz:

    [ ] Wyslales SPAM (Stupid Persons` Advertisement)
    [ ] Wyslales wiadomosc "WSZYSCY JESTESCIE XXX"
    [ ] Wyslales post na grupe nie zwiazana z twoim tematem
    [ ] Wyslales test na grupe inna niz pl.test
    [ ] Wyslales binaria na grupy z hierarchii pl.*
    [ ] Wyslales zupelnie nieinteresujacy post
    [ ] Wyslales reklame strony WWW i nie ma na niej nic interesujacego
    [ ] Wyslales wiadomosc napisana w calosci WERSALIKAMI
    [ ] Zacytowales CALY poprzedni post w swojej odpowiedzi.
    [ ] ... i dodales do niego tylko jedna linijke
    [ ] ... na dodatek PRZED cytatem
    [ ] ... co najgorsze to bylo tylko "ja tez" / "a ja nie"
    [ ] Rozpoczales nietematyczny watek na grupie
    [x] Przyczyniles sie do kontynuacji dlugiego, nudnego glupiego
    watku
    [ ] Nie wiesz, na która grupe nalezy wysylac posty
    [ ] Nie czytales opisu grupy lub w ogole nie umiesz czytac
    [x] Moja tolerancja ma granice w przeciwienstwie do twojej glupoty
    -------------------+
    Dodatkowe przewinienia:

    [ ] Jestes zalosnym bywalcem pl.soc.polityka i pl.soc.religia
    [x] IMNSHO uzywasz zbyt wielu dziwnych akronimow IYKWIM(AITYD)
    [ ] ... IWBNI gdybys w ogole ich nie uzywal
    [ ] Stwierdziles ze Linux jest gorszy od Windowsa
    [ ] ... na dodatek napisales Linuch
    [ ] Masz niechlujnie sformatowane posty
    [ ] Masz niechlujnie sformatowane posty w HTML
    [ ] Masz niechlujnie sformatowane posty w HTML z...

    ...charset=windows-1252

    [ ] Chwalisz sie rzeczami, które nigdy sie nie zdarzyly
    [ ] Myslisz, ze nie mozna cie namierzyc
    [ ] Nie podoba mi sie twój sposób pisania
    [ ] Ty w ogóle mi sie nie podobasz
    -------------------+
    Aby odpokutowac, musisz:

    [x] Zostac tegorocznym laureatem nagrody Darwina
    [ ] Potluc modem mlotkiem i zjesc to, co zostanie
    [ ] Zrezygnowac z konta polbox / ahoj / go2 / onet / kki / interia
    [ ] Wyniesc sie do fagasów na pl.soc.polityka lub pl.soc.religia
    [ ] Przeczytac w koncu pieprzony FAQ
    [ ] Wyniesc sie na /dev/drzewo albo /dev/bambus
    [ ] Zapomniec o tym, ze istnieja grupy dyskusyjne i newsgrupy
    [ ] Usun z komputera wszystkie programy pocztowe i newsreadery
    [ ] Zapisac sie do Samoobrony albo Ligi Polskich Rodzin
    [ ] Przeprosic wszystkich bywalców grupy
    [x] Wyslac normalny, ciekawy i zwiazany z tematem grupy post
    -------------------+

    Na zakonczenie, chcialbym dodac:

    [ ] Ciesz sie zyciem póki mozesz ale nie na tej grupie
    [x] Zal mi twoich zwierzatek domowych jesli jeszcze zyja
    [ ] Wylacz lepiej komputer i sprawdz czy nie ma kolarzy w piwnicy
    [ ] To chyba bardzo smutne miec jednocyfrowe IQ
    [ ] Spadaj gdzie indziej ze swoim pieprzeniem
    [ ] Sprawdz jak daleko uda ci sie wepchnac jezyk do gniazdka
    [ ] Zobacz, co sie stanie jak wyskoczysz z 10. pietra
    [x] Nabierz wody w usta, usiadz na piecu i poczekaj, az sie
    zagotuje
    [ ] Idz (do diabla), zyj, wal sie na ryja i daj zyc innym
    [ ] PLONK

    Znalezione w sieci. Autor nieznany, lecz od dziś jest moim idolem.
    Pozdrawiam

  • 122. Data: 2004-06-25 10:48:56
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Widzę, że jeszcze Ci nie przeszło obrażanie ludzi i nadal udajesz
    chojraka?
    > I 502-ka zupełnie Ci nie dała do myślenia? Niedobrze...

    Wiem ze cyt: "prawdziwa cnota krytyk sie nie boi" (to z cytat z Wieszcza
    wiec mozesz odpusc kolejna teze mojego obrazania). Pozatym: "Udawanie
    chojraka - grozenie komus czyms i sugerowanie, ze posiada sie pewne
    mozliwosci, ktorych naprawde sie nie ma". Wiec nie wiem kto tu jest
    chojrakiem i kto tu wobec kogo wysuwa jakies propozycje zagrozenia. Ale moge
    sie nie znac, wiec nie wiem.
    Nie widze nic obrazliwego w stwierdzeniu ze jestes moderatorska gwiazda. Sam
    tak o sobie myslisz, wiec tylko potwierdzam.
    Cyt z M:

    koniec cyt.

    A teraz szanowny panie moderatorze zdradze ci tajemnice: Bede sie tak dlugo
    czepial, dopuki pl.praca.oferowana nie wroci do normalnego rytmu pracy.
    Czyli ogloszenia ukazuja sie codziennie. Albo panowie moderatorzy ustalacie,
    ze ogloszenia ukazuja sie w poniedzialek - sroda - piatek (lub dowolny inny
    w miare stabilny harmonogram) i informujecie o tym ludzi zarowno w FAQ , na
    grupie pl.praca.dyskusje jak i na p.p.o. w formie ogloszenia. Jesli tak
    bedzie to bedzie git. A jesli tak nie bedzie (czyli beda dziury po 4-5 dni
    bez slowa informacji ze moderatorzy mieli maly zastoj i przepraszaja) to
    bede dalej uprawial krytyke. Wg mnie konstruktywna, a czy wg ciebie to juz
    twoja prywatna sprawa.

    Tomek

  • 123. Data: 2004-06-25 10:56:10
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Tomek - z Twoimi poglądami też nie do końca się zgadzam, w kilku
    > sprawach przeginasz, ale jednak mimo wszystko ogólnie masz rację.

    Pewnie ze przeginam. Robie to z pelna swiadomoscia (i mam pelna swiadomosc
    tego, ze czasami daje komus w rure nie do konca sprawiedliwie. Kaca
    moralnego czasami tez mam). Ale powiem ci jedno. Jesli p.p.o. zacznie
    dzialac jak nalezy to pierwszy wysle posta na grupe z tekstem: "Panowie
    moderatorzy L i M TAK TRZYMAC"

    Tomek