PracaGrupypl.praca.dyskusje › firmy rekrutacyjne w UK

  • 1. Data: 2004-06-21 16:31:23
    Temat: firmy rekrutacyjne w UK
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    To sie nazywa rekrutacja. Odpisuja automatem przy otrzymaniu maila. Po 2
    godzinach odpisuja czlowiek czy aplikacja zostala rozpatrzona pozytywnie czy
    tez negatywnie i umawia sie na ew. rozmowe telefoniczna. Polskie firmy to
    bydlo w porownaniu do nich.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 2. Data: 2004-06-21 16:33:52
    Temat: Re: firmy rekrutacyjne w UK
    Od: "Beata" <b...@w...mm.pl>

    a o której firmie z uk mówisz?

  • 3. Data: 2004-06-21 17:42:55
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "Beata" <b...@w...mm.pl> napisał w wiadomości

    > a o której firmie z uk mówisz?

    Hudson

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 4. Data: 2004-06-21 17:49:21
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Pawel P. <pisiu@[nospam]yahoo.com> napisał(a):

> [...]
    czy
    > tez negatywnie i umawia sie na ew. rozmowe telefoniczna. Polskie firmy to

    W Wielkiej Brytani praktycznie nie ma teraz bezrobocia, może dlatego.

  • 5. Data: 2004-06-21 18:00:26
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Nie, dlatego. Po prostu, tam się szanuje ludzi (wykwalifikowanych
    pracowników). Poza tym konsultanci, gdy znajda pracownika dostają za to
    pieniądze. (procent twojej pensji)

    Pozdrawiam

    Pawel P.

    P.S Polski rynek pracy to istne dno.

  • 6. Data: 2004-06-22 08:36:40
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com> wrote in message
> [...]
    czy
    > tez negatywnie i umawia sie na ew. rozmowe telefoniczna. Polskie firmy to

    ja bylbym troche bardziej ostrozny w uogolnianiu calego rynku pracy;)
    Moje cv w brytyjskiej agencji kisilo sie kilka tygodni, a po wczesniejszych
    doswiadczeniach z kilkunastoma firmami (ale w dosc waskiej dziedzinie) -
    zdziwilem sie, ze w ogole otrzymalem odpowiedz (praca jest, ale nie taka,
    jaka oglaszali, bo klient zmienil parametry :))) Oczywiscie doznalem
    zaszczytu umieszczenia w bazie danych "na przyszloc" ;)
    Z doswiadczenia lepszej polowy moge jednak powiedziec, ze przy odpowiednich
    do ogloszenia kwalifikacjach, faktycznie oddzew agencji jest procentowo dosc
    znaczny. Ale... faktycznie posrednicy pracuja na znacznej prowizji, zatem
    maja DUZA motywacje :)
    No i 4% bezrobocia w Wlk Brytanii i ok 20% w Polsce...

    marek