PracaGrupypl.praca.dyskusje › propozycja zmiany FaQ p.p.o

  • 1. Data: 2004-06-21 18:27:41
    Temat: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Witam,

    W związku z często pojawiającymi się opiniami, że konfiguracja czytnika
    news jest ponad siły nieinformatyka proponuję dodanie do FaQ p.p.o. w
    części dotyczącej technicznych wymagań publikowanych ogłoszeń linków
    http://evil.pl/pip a w szczególności http://evil.pl/pip/czytniki.html,
    http://evil.pl/pip/ustaw.html, http://evil.pl/pip/OE.html.

    Zawarte tam informacje pomogą (pod warunkiem skorzystania z nich :) ) w
    prawidłowym ustawieniu oprogramowania i zapobiegną odrzucaniu wysyłanych
    ogłoszeń z przyczyn technicznych.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 2. Data: 2004-06-21 19:34:46
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "rado" <r...@T...pl>

    Rozumiem że nikt nie lubi czytać krzaków i mieć skrzynki zapychanej
    śmieciami, ale nie rozumiem jednej rzeczy, nie prościej by było przystosować
    grupę ppo tak aby ona się przystosowywała do użytkowników, a nie wszyscy
    chcący coś wysłać muszą się przystosować do grupy, dla mnie jest to
    strasznie śmieszne, bo większość pracodawców sobie odpuści uczenie się gdzie
    i co ma przestawić i zainstalować. Ja juz od dwóch tygodni próbuję wysłać
    ogłoszenie o głupie korepetycje i nie chce mi się wierzyć że pracodawca
    stracił by tyle samo czasu co ja na wysyłanie głupiego ogłoszenia, sądzę że
    skorzysta z innej metody znalezienia pracownika! Ponadto że twoja wiadomość
    zniknie w niedługim czasie w gąszczu innych i znowu ktoś napisze że nie da
    się wysyłać na ppo ogłoszeń!!!!

  • 3. Data: 2004-06-21 19:55:00
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-21 21:34, Użytkownik rado napisał :

    > chcący coś wysłać muszą się przystosować do grupy, dla mnie jest to
    > strasznie śmieszne, bo większość pracodawców sobie odpuści uczenie się gdzie

    Ależ ja nie traktuję tego jako przystosowanie się do konkretnej grupy.
    Wymagania techniczne opisane w faq to te same wymagania, które powinien
    spełniać _każdy_ post na dowolnej grupie w hierarchii pl.* Na grupie
    moderowanej nikt nie napisze "ustaw se kodowanie, bucu" dlatego określa
    to FAQ i moderator tego tylko pilnuje.

    > skorzysta z innej metody znalezienia pracownika! Ponadto że twoja wiadomość
    > zniknie w niedługim czasie w gąszczu innych i znowu ktoś napisze że nie da
    > się wysyłać na ppo ogłoszeń!!!!

    Dlatego właśnie zasugerowałem umieszczenie tych informacji w faq, które
    nie znika a wręcz przeciwnie systematycznie się na grupie pojawia
    (hmm... powinno pojawiać :) )

  • 4. Data: 2004-06-21 19:59:37
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    rado [Mon, 21 Jun 2004 21:34:46 +0200]:

    > nie prościej by było przystosować grupę ppo tak aby ona się
    > przystosowywała do użytkowników, a nie wszyscy chcący coś
    > wysłać muszą się przystosować do grupy, dla mnie jest to
    > strasznie śmieszne

    No. A nie latwiej byloby przystosowac drogi i ulice tak, zeby
    to one przystosowywaly sie do kierowcow a nie oni musieli sie
    przystosowywac do drog i ulic?

    > Ja juz od dwóch tygodni próbuję wysłać ogłoszenie o głupie
    > korepetycje

    A ja wyslalam raz i sie ukazalo...

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 5. Data: 2004-06-21 20:02:30
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Pe.Ka [Mon, 21 Jun 2004 21:55:00 +0200]:

    > Dlatego właśnie zasugerowałem umieszczenie tych informacji w faq,
    > które nie znika a wręcz przeciwnie systematycznie się na grupie
    > pojawia (hmm... powinno pojawiać :) )

    No pojawia sie. I moim zdaniem jest to swietny pomysl, popieram.
    Nawet wrecz pokusilabym sie o umieszczenie w FAQ calej instrukcji
    tylko i wylacznie dla OE -- napisanie gdzie co ustawic nie zajmie
    duzo miejsca a to glownie uzytkownicy OE maja problemy...

    pzdr. Nahia

  • 6. Data: 2004-06-21 20:10:17
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-21 22:02, Użytkownik Nahia napisał :

    > No pojawia sie.

    Znalazłem. Może ten okres co 30 dni jest trochę za długi. Mój serwer np.
    ma czas rozpadu 21 dni i przez 10 dni w miesiącu faq w czytniku nie ma.
    Może zagęścić czas pojawiania się faq do okresu 14-dniowego.

    > tylko i wylacznie dla OE -- napisanie gdzie co ustawic nie zajmie

    ten czwarty link to instrukcja dla OE w 3 obrazkach :)

  • 7. Data: 2004-06-21 20:19:03
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Pe.Ka [Mon, 21 Jun 2004 22:10:17 +0200]:

    > ten czwarty link to instrukcja dla OE w 3 obrazkach :)

    Wiem, ale chodzi mi wlasnie o wrzucenie [bez obrazkow ;)] tej
    knkretnej instrukcji do FAQ. Wtedy nikt juz nie bedzie mogl sie
    tu zalic ze musi szukac i moderator powinien mu sam powiedziec
    co, jak i gdzie ustawiac. Dostanie do reki i juz. Zostanie mu
    tylko przeczytac; sadze ze zale sie skoncza bo chyba nikt nie
    bedzie publicznie przyznawal sie ze czytac nie umie ;)

    pzdr. Nahia

  • 8. Data: 2004-06-21 20:22:06
    Od: "rado" <r...@T...pl>

    też się zgodzę z tym że każdy powinien przestrzegać reguł nie tylko pisania
    ale także dania możliwości przeczytania innym po polsku swoich wypowiedzi,
    tylko nie traktujcie wszystkich poprzez siebie, bo informacja o tym gdzie,
    co przestawić i czego przestrzegać żeby móc wysłać wiadomość na ppo powinna
    się pojawiać właśnie na ppo i to co jakiś czas lub automatycznie powinna iść
    odpowiedź na maila gdzie uzyskać informacje o tym jakie błędy mogliśmy
    popełnić podczas wysłania maila na grupę ppo.

    dla mnie nadal jest niezrozumiały jeden fakt że wszystko jest czytelne na
    PPS czy PPD a na PPO są jakieś selekcje odnośnie kodowania.

  • 9. Data: 2004-06-21 20:33:07
    Od: "rado" <r...@T...pl>

    > No. A nie latwiej byloby przystosowac drogi i ulice tak, zeby
    > to one przystosowywaly sie do kierowcow a nie oni musieli sie
    > przystosowywac do drog i ulic?

    wiesz odnośnie dróg to wystarczyło by żeby się wyprostowały i to niejest
    takie łatwe, szybciej wszscy szukający pracę na ppo ją znajdą niż drogi się
    wyprostują

    > A ja wyslalam raz i sie ukazalo...

    chyba musiało być to dosyć dawno bo ogłoszenia na ppo się zbyt często
    niepokazują

  • 10. Data: 2004-06-21 20:42:55
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-21 22:22, Użytkownik rado napisał :

> [...]
    > się pojawiać właśnie na ppo i to co jakiś czas lub automatycznie powinna iść

    Co przestawić i czego przestrzegac się pojawia co miesiąc (ostatnio
    ca5eb2$n2$...@a...sgh.waw.pl). O tym żeby dołożyć "gdzie" jest ten
    wątek :)

    > odpowiedź na maila gdzie uzyskać informacje o tym jakie błędy mogliśmy
    > popełnić podczas wysłania maila na grupę ppo.

    Taka propozycja już kiedyś padła. Automat odpowiadający byłby tu
    najlepszym rozwiązaniem jednakże jak moderator (sorry ale nie pamiętam w
    tej chwili który) słusznie zauważył w większości postów są jakieś
    zabezpieczenia antyspamowe i takie autoodpowiedzi wysyłane by były w kosmos.

    > dla mnie nadal jest niezrozumiały jeden fakt że wszystko jest czytelne na
    > PPS czy PPD a na PPO są jakieś selekcje odnośnie kodowania.

    Czytelne dla Ciebie. OE przeczyta nieskonfigurowanego OE. Inny czytnik
    niekoniecznie. Szczególnie widać to w cytatach postów wysyłanych z
    nieskonfigurowanych czytników.