PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?

  • 1. Data: 2004-06-21 15:42:30
    Temat: 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?
    Od: "Rekrutacja" <r...@p...onet.pl>

    Mam pytanie, czy waszym zdaniem 1200 - 1500 zł pensji dla handlowca
    (sprzedaż prostych usług we Wrocławiu), to dużo czy mało ? Podkreślam: nie
    chodzi o
    wykształcenie, nie jest potrzebna znajomość języka, tylko trochę uporu,
    umiejętności handlowych i dużo pracy.

    Jarecki

  • 2. Data: 2004-06-21 16:17:30
    Temat: Re: 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Podkreślam: nie
    > chodzi o
    > wykształcenie, nie jest potrzebna znajomość języka, tylko trochę uporu,
    > umiejętności handlowych i dużo pracy.
    czyli, mówiąc krótko, typowa charakterystyka dla PH :)

    A czy to jest dużo? ty wiesz, czy: po pierwsze stać cię na pracę lepiej
    płatną. po drugie ty wiesz, czy w przyszłosci bedziesz mógł np.awansować.
    generalnie, nie jest to kwota powlająca na kolana. Ale też pozwalająca na
    skromne przeżycie

    > Jarecki
    gromax

  • 3. Data: 2004-06-21 16:19:45
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > chodzi o
    > wykształcenie, nie jest potrzebna znajomość języka, tylko trochę uporu,

    Jezeli jestes pracodawca z Wrocławia, to oswiadczam uroczyście, że
    zatrudnianie handlowca, ktory zgadza sie na takie wynagrodzenie jest
    bezcelowe - bo na 90 % nie przyniesie Ci żadnego zysku.

    Jesli jestes poszukujacym pracy, to uwazam, ze wynagrodzenie jest godziwe, o
    ile nie masz szansy na żadne inne zajęcie.
    Wojtek

  • 4. Data: 2004-06-21 17:20:41
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to uwazam, ze wynagrodzenie jest godziwe,

    Co to znaczy godziwe?

    andrzej

  • 5. Data: 2004-06-21 18:32:12
    Temat: Odp: 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?
    Od: "nurich" <i...@S...net>

    Użytkownik gromax <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cb71mn$n7s$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > generalnie, nie jest to kwota powlająca na kolana. Ale też pozwalająca na

    Ojejku, co za szok, jak ja bym tyle dostała to bym się posikała z radości!
    Jestem nauczycielem, zarabiam 700 netto, mąż 400 netto i żyjemy! Nie
    najgorzej nawet, bo są tacy i w gorszej sytuacji niż my.

  • 6. Data: 2004-06-21 18:44:30
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Ojejku, co za szok, jak ja bym tyle dostała to bym się posikała z radości!
    > Jestem nauczycielem, zarabiam 700 netto, mąż 400 netto i żyjemy! Nie
    > najgorzej nawet, bo są tacy i w gorszej sytuacji niż my.

    wiadomo, że punkt widzenia zależy od punktu patrzenia.
    A poza tym napisałem że z jednej strony wysokość gaży nie powala na kolana,
    ale z drugiej też powala na niezbyt wystawne przeżycie.
    Musisz też wziąc pod uwagę, że jest to Wrocław. Wynajęcie mieszkania w tym
    mieście kilka lat temu kosztowało ok 1000 zł plus media.czyli zostaje 200 -
    500 na życie: jedzenie, może jkieś wyjście do kina, samochód, ubranie...
    Wiem, że są ludzie którzy zarabiają mniej. I szczerze ubolewam, ze zwłaszcza
    w tak odpowiedzialnych zawodach jak nauczyciel czy pielęgniarka ludzie
    zarabiają grosze. To jest na prawdę smutne.
    gromax

  • 7. Data: 2004-06-21 18:54:45
    Od: "nurich" <i...@S...net>

    Użytkownik gromax <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cb7aaa$sq$...@i...gazeta.pl...

    > wiadomo, że punkt widzenia zależy od punktu patrzenia.

    Zgadzam się oczywiście, z mojego punktu widzenia to marzenie...

> [...]
    200 -
    > 500 na życie: jedzenie, może jkieś wyjście do kina, samochód, ubranie...

    A tu Poznań: ceny podobne, o ile nie wyższe

> [...]
    > w tak odpowiedzialnych zawodach jak nauczyciel czy pielęgniarka ludzie
    > zarabiają grosze. To jest na prawdę smutne.

    Oj smutne, człowiek robi to o czym marzył kosztem głodowania.

  • 8. Data: 2004-06-21 20:45:18
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Ojejku, co za szok, jak ja bym tyle dostała to bym się posikała z radości!
    > Jestem nauczycielem, zarabiam 700 netto, mąż 400 netto i żyjemy!

    Jeśli te liczby to prawda i _cała_prawda_, to moim zdaniem Wy nie żyjecie.
    Wy _przeżywacie_.
    Od pierwszego do pierwszego...
    Też param sie belferką, tyle że hobbystycznie i dla idei, więc wiem o
    czym mówię.

    > Nie najgorzej nawet, bo są tacy i w gorszej sytuacji niż my.
    A nie marne to pocieszenie?

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 9. Data: 2004-06-22 06:23:17
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    Użytkownik "nurich" <i...@S...net> napisał w wiadomości

    > Oj smutne, człowiek robi to o czym marzył kosztem głodowania.

    Każdu jest kowalem swojego losu. Smutne ale prawdziwe.

    Sh.

  • 10. Data: 2004-06-22 06:32:25
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    wg mnie godziwe tzn. adekwatne do kwalifikacji i dopasowane do realiów
    rynku.
    Mozesz zarabiac w Tesco na kasie 600 miesiecznie ciężką pracą, lub tyle ile
    przedmówca wymienił nie pracując ciężko bez potrzebnych kwalifikacji, nie
    mówiąc o5 latach męczarni na studiach i ponoszonych kosztów itp i
    poświeconego czasu).

    W mysl zasady "Nie chciało sie nosić teczki, noś woreczki (puste oczywiście)
    bo praca lekka"..
    Albo chcesz brać jakas odpowiedzialnosc i za to sie płaci (+wymagane
    kwalifikacje + język i studia + doswiadczenie) albo przepękać za tysiącpare.

    Zasada prosta "Palenie albo zdrowie, wybór należy do Ciebie" nie chcesz tej
    pracy to nie bierz. Uważasz ze stać Cie na wiecej poszukaj czegos innego.

    Sh.