PracaGrupypl.praca.dyskusje › prestiz zawodow

  • 1. Data: 2005-10-03 18:58:00
    Temat: prestiz zawodow
    Od: "dziwak" <d...@f...com>

    Jakie zawody cieszą się największym prestiżem i zaufaniem społecznym?

  • 2. Data: 2005-10-03 18:59:47
    Temat: Re: prestiz zawodow
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    dziwak napisał(a):
    > Jakie zawody cieszą się największym prestiżem i zaufaniem społecznym?

    to pytanie jest tendencyjne ;)

    Pozdrawiam
    K.

  • 3. Data: 2005-10-03 19:02:48
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "dziwak" <d...@f...com> napisał w wiadomości
    > Jakie zawody cieszą się największym prestiżem i zaufaniem społecznym?

    http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/1999/KOM032/KOM032.HT

    Na szczycie sa profesor uniwersytetu, lekarz i nauczyciel.

    I.

  • 4. Data: 2005-10-03 19:12:17
    Od: Old Rena <g...@p...onet.pl>

    Immona napisał(a):
    > http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/1999/KOM032/KOM032.HT
    >
    > Na szczycie sa profesor uniwersytetu, lekarz i nauczyciel.

    A tu oceny uczciwości i rzetelności przedstawicieli różnych zawodów:
    http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2000/KOM116/KOM116.HT

    Pierwsza trójka, to naukowcy, pielęgniarki i nauczyciele.

    --
    Old Rena
    [Renata Gierbisz]

  • 5. Data: 2005-10-03 19:22:45
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jakie zawody ciesz? się największym prestiżem i zaufaniem społecznym?

    Wg mnie to zawody w piciu.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-10-04 07:56:51
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Old Rena" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A tu oceny uczciwości i rzetelności przedstawicieli różnych zawodów:
    > http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2000/KOM116/KOM116.HT
    >
    > Pierwsza trójka, to naukowcy, pielęgniarki i nauczyciele.
    Pierwsza trójca :)

    Widzę, że HR-zy w ogóle się nie zakwalifikowali do rankingu :) Pora się
    przebranżowić, zanim mnie własna matka wydziedziczy a sąsiedzi ukamieniują
    :)

    pozdr.
    m.

  • 7. Data: 2005-10-04 08:14:40
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>
    napisał w wiadomości news:dhtcmn$69u$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    > przebranżowić, zanim mnie własna matka wydziedziczy a sąsiedzi ukamieniują

    Nie zostali ujeci, podobnie jak wiele innych zawodow, ale mysle, ze to
    dobrze, bo raczej by nie mieli dobrego wyniku. O niewielu grupach krążą
    takie opowiesci o braku profesjonalizmu w wykonanywanym zawodzie, co jest
    glownie skutkiem zatrudniania na wielka skale rotujacych stazystow nie
    posiadajacych zyciowego ani HRowskiego doswiadczenia.

    Ciekawosc, czy sa w tej branzy jakies zrzeszenia branzowe czy inne
    stowarzyszenia, ktore wyznaczaja swoim czlonkom wymagania, np. odnosnie
    kwalifikacji posiadanego personelu?

    I.

  • 8. Data: 2005-10-04 08:35:32
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości

    > Ciekawosc, czy sa w tej branzy jakies zrzeszenia branzowe czy inne
    > stowarzyszenia, ktore wyznaczaja swoim czlonkom wymagania, np. odnosnie
    > kwalifikacji posiadanego personelu?

    Są. Kwalifikacje posiadanego mają być na tyle duże, żeby wyrabiali zysk,
    wystarczający firmie do opłacenia składki członkowskiej :)

    pozdr.
    m.

  • 9. Data: 2005-10-04 08:39:57
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

> [...]

    > glownie skutkiem zatrudniania na wielka skale rotujacych stazystow nie
    > posiadajacych zyciowego ani HRowskiego doswiadczenia.

    Dosyć niesłuszna ta opinia. Bierze się ona stąd, iż większość ludzi
    postrzega pracę HR-a jako rekrutera, podczas gdy rekrutacja to niewielki
    fragment dziedziny zwanej zarządzanie zasobami ludzkimi. Ale co mi tam :)
    Bogu dzięki z rekrutacjami mam mało wspólnego, chociaż akurat spadł na mnie
    cholerny head hunting - wrednie trudny i niewdzięczny. Rany boskie, jak ja
    nienawidzę head huntingu!!!!!!!!!

    pozdr. :)
    m.

  • 10. Data: 2005-10-04 08:39:59
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    napisał w wiadomości news:dhtev8$h4n$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości

    > Są. Kwalifikacje posiadanego mają być na tyle duże, żeby wyrabiali zysk,
    > wystarczający firmie do opłacenia składki członkowskiej :)

    Krotko mowiac, sa wymagania odnosnie kompetencji handlowcow :)

    I.