PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ? › Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
  • Data: 2010-08-26 10:18:12
    Temat: Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
    Od: leszek <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sie, 05:13, Markiz Biznesu <m...@g...pl> wrote:
    > spodobalo mi sie podejscie gosci do problemu...
    >
    > http://bizi.forum-polska.com/nieuczciwosc-pracowniko
    w-jak-z-nia-walczyc

    > myslicie, ze uda im sie cos wskurac ?

    Ten artykuł więcej mówi o owej "kadrze menedżerskiej" niż o samych
    pracownikach. "Menedżerowie" nagle odkryli, że ludzie grają online,
    siedzą w naszej klasie czy na facebooku, nie wiadomo, czy się śmiać
    czy płakać. Jeśli się stosuje archaiczny model "menedżerowania", że
    "menedżer", zamiast pracować z ludźmi, siedzi zamknięty w pokoju i za
    pomocą mejli czy telefonu deleguje zadania, to nic dziwnego, że nie ma
    pojęcia co ludzie naprawdę robią. Efektem braku kontaktu z własnymi
    pracownikami świadczy sama ocena wydarzenia, że "pracownicy są
    nieuczciwi".
    Zadziwiająca jest także naiwność owych "menedżerów". Czy ci
    "menedżerowie" naprawdę wierzą, że jeśli w jakiś czarodziejski sposób
    się oduczy pracowników od "nieuczciwości" siedzenie na naszej-klasie
    czy facebooku czy w palarni to nagle ten "zaoszczędzony" czas owi
    pracownicy poświęcą na realizowanie dodatkowych zleceń i firma będzie
    mogła brać 1.7h/8h zleceń więcej ?