PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ? › Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
  • Data: 2010-08-27 14:52:13
    Temat: Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stach" <s...@f...pl> napisał

    > Wywaliłeś prawdopodobnie tych bardziej potrzebujących bodźców,

    Z całym szacunkiem, ale sam wiem, kogo i dlaczego wywaliłem, a kogo
    zostawiłem.
    Naprawdę nie potrzebuję nieudolnej psychoanalizy przypadków, o których siłą
    rzeczy nie masz zielonego pojęcia :)

    > W Polsce w firmach się "zapierdala" (jak powiedział jeden były mój
    > kierownik), a nie myśli.

    Jeśli dla Ciebie kombinowanie, jak przebimbać dzień udając, że coś się robi
    i zwalić swoją robotę na innych, albo oszukiwanie, że się było u klientów,
    załatwiając w tym czasie swoje prywatne sprawy jest "myśleniem", to w
    istocie - pozbyłem się tych "myślących".

    K.