PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ? › Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
  • Data: 2010-08-26 09:04:15
    Temat: Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
    Od: WOJSAL <w...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2010 05:13, Markiz Biznesu pisze:
    > spodobalo mi sie podejscie gosci do problemu...
    >
    > http://bizi.forum-polska.com/nieuczciwosc-pracowniko
    w-jak-z-nia-walczyc

    > myslicie, ze uda im sie cos wskurac ?

    Nie sądzę.
    Kierownictwo jak widac wymaga tu pracy. A dokładniej - by pracownicy
    byli przy swoich komputerach, i nie siedzieli w Internecie, nie
    grali itp
    Więc dopóki tak będzie, to nie pomogą nawet druty kolczaste ze
    straznikami strzelajacymi bez ostrzeżenia.

    Kierownictwo powinno wymagać efektów i za efekty płacić. Czyli:
    niewazne co robisz w pracy, my Ciebie rozliczamy za efekt (wykonanie
    czegoś w jakims terminie, z odpowiednią jakością). A wtedy każdy
    pracownik sam siebie pilnuje, a firma ma efektywnych pracowników.
    Cała istota polega na tym by stworzyć system motywacji, dzięki
    któremu pracownik sam siebie pilnuje i zasuwa, bo tak mu sie
    oplaca a nie dlatego "bo idzie kierownik".

    W podanej firmie widac, ze pracownicy nie maja motywacji do pracy,
    ze kierownictwo chyba nie ma pomyslu na prowadzenie firmy.

    Pozdrawiam,
    Wojtek