PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ? › Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
  • Data: 2010-08-27 14:33:56
    Temat: Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
    Od: Stach <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-26 12:42, Krzysztof pisze:

    > Nie trzeba wcale oduczać. Czasem wystarczy wymiana podgniłej części załogi.
    > Ja tak zrobiłem parę razy i opłaciło się w 100%. Od dobrych paru lat mam
    > zgrany zespół solidnych i uczciwych ludzi.

    Jak masz specjalistę, to on albo robi coś ciekawego, nowego dla niego,
    rozwijającego i wtedy ma motywację, pod warunkiem płacy takiej,
    żeby nie myślał za co żyć; albo (drugi biegun) w kółko powtarza
    podobne, nie dające się zautomatyzować czynności (albo których
    nie pozwala mu się zautomatyzować) i wtedy ma dość i będzie się
    obijał ile wlezie (bo mu się spać chce jak ma tę robotę wykonywać).

    Wywaliłeś prawdopodobnie tych bardziej potrzebujących bodźców,
    a zostawiłeś sobie tych, którym bliżej do korpo-dronów ze schematem
    "praca, dom, praca, dom" i oni na pewno działają idealnie
    wg procedur. ;-)

    Z punktu widzenia większości polskich firm,
    zostawiłeś sobie tych co trzeba. :->
    W Polsce w firmach się "zapierdala" (jak powiedział jeden były mój
    kierownik), a nie myśli.

    Stach