PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ? › Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
  • Data: 2010-08-27 16:25:52
    Temat: Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:i58j77$27p$1@news.onet.pl...

    > Ale co w związku z tym?
    > "Uczeń zdolny, ale leniwy" - powiedzonko stare jak świat, tylko kogo to
    > obchodzi, jeśli te zdolności nie mają przełożenia na efekty?

    ale oni mają przełożenie na efekty, bo są fachowcami, ale założe się, że
    pracują swoim tempem, niezależnie od Twojej oceny ich wydajności
    "czasowej"

    > To samo tutaj - jakie znaczenie ma fakt, że ktoś jest świetnym
    fachowcem,
    > jeśli przy okazji jest równie dobrym kłamczuchem i leserem?

    nie jest leserem, tylko pracuje a ściślej mówiąc myśli w swoim tempie. Ty
    to interpretujesz inaczej bo jesteś tylko szefem, jak słusznie zauważył
    jeden z dyskutantów, skoncentrowanym na "zapierdalać", więc nie musisz
    tego ogarniać :)

    > Przekonanie o czym? Że wyciąłem chore części rośliny, by lepiej rosła?

    :) no nie wiem jak Ci to powiedzieć, ale brzmi to właśnie dość naiwnie i
    jednocześnie śmiesznie :)

    e.