PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ? › Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
  • Data: 2010-08-27 14:47:25
    Temat: Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał

    > Po prostu wywaliłeś tych gorzej sprytnych.

    Po prostu usunąłem nieuczciwych opierdalaczy-cwaniaczków.

    > A ci sprytniejsi są też lepszymi fachowcami

    Ale co w związku z tym?
    "Uczeń zdolny, ale leniwy" - powiedzonko stare jak świat, tylko kogo to
    obchodzi, jeśli te zdolności nie mają przełożenia na efekty?
    To samo tutaj - jakie znaczenie ma fakt, że ktoś jest świetnym fachowcem,
    jeśli przy okazji jest równie dobrym kłamczuchem i leserem?

    > stąd Twoje naiwne przekonanie.

    Przekonanie o czym? Że wyciąłem chore części rośliny, by lepiej rosła?
    I rośnie; to raczej nie jest moje naiwne przekonanie, tylko fakty.

    Nie wiem, może Ty masz tylko i wyłącznie złe doświadczenie z ludźmi, stąd
    założenia, że każdy oszukuje i cwaniaczy, tylko jeden mniej, a drugi
    więcej. Ja tak nie zakładam, ponieważ uważam, że takie podejście z marszu
    uniemożliwia prawidłowe relacje w firmie.

    K.