PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ? › Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
  • Data: 2010-08-27 17:06:59
    Temat: Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał

    > ale oni mają przełożenie na efekty, bo są fachowcami, ale założe się, że
    > pracują swoim tempem, niezależnie od Twojej oceny ich wydajności
    > "czasowej"

    To się lepiej nie zakładaj, bo mógłbyś przegrać :)
    Co do reszty - dalsza dyskusja w tej kwestii nie ma właściwie większego
    sensu, bo to mniej więcej tak, jakbyś usiłował mnie przekonywać, że tak
    naprawdę jestem kobietą, tylko jeszcze o tym nie wiem, w związku z czym
    uważasz mnie za śmiesznego naiwniaka ;-)

    > nie jest leserem, tylko pracuje a ściślej mówiąc myśli w swoim tempie.

    Jak wyżej - skąd na litość boską możesz wiedzieć, kto w_mojej_firmie był
    zwykłym leniuchem czy oszustem, a kto nie?
    Naprawdę potrafię odróżnić osoby solidne, choć pracujące powoli, od
    pospolitych obiboków, zwłaszcza gdy mam sposobność ich codziennej
    obserwacji.
    A zasadniczo idąc Twoim tokiem myślenia leni w ogóle nie ma. Są tylko
    ludzie pracujący w swoim tempie :>

    > to interpretujesz inaczej bo jesteś tylko szefem, jak słusznie zauważył
    > jeden z dyskutantów, skoncentrowanym na "zapierdalać", więc nie musisz
    > tego ogarniać :)

    Sęk w tym, że będąc zarówno pracownikiem (teraz i kiedyś), jak i
    przełożonym, ogarniam całość.
    W odróżnieniu od Ciebie, który widzi tylko fragment i co gorsza nawet nie
    zdaje sobie z tego sprawy.
    Pomijam już fakt, że usiłujesz wyciągać wnioski z moich przypadków bazując
    tylko na swoich doświadczeniach, co jest wyjątkowo nonsensowne.

    > :) no nie wiem jak Ci to powiedzieć, ale brzmi to właśnie dość naiwnie i
    > jednocześnie śmiesznie :)

    Pewnie nie uwierzysz, ale Ty dla mnie brzmisz nie mniej zabawnie :)

    K.