PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ? › Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
  • Data: 2010-08-26 07:06:23
    Temat: Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał

    > Ja natomiast uważam, że wypłata 80% umówionego wynagrodzenia to i tak
    > bardzo dobra kasa.
    > A niech będzie i 90%, moja strata ;-)

    Widzisz - kij ma 2 końce. Praca umysłowa, mniej lub bardziej twórcza ma
    to do siebie, że czasem i rozwiązanie problemu przychodzi w domu... Więc
    wtedy to chyba powinien prosić o zapłatę za nadgodziny...

    > Przecież tu nie chodzi o godzinowe rozliczanie czyjegoś czasu, tylko o
    > fakt, że przy zaplanowanych terminach kontraktów, marnotrawienie czasu
    > grozi po prostu zawaleniem tych terminów i tyle.

    Widzisz, czasem - 100% czasu klepanie w klawiaturę może się do tego
    przyczynić, bo zamiast przemyśleć problem będzie się tworzyło
    niewłaściwy kod. Brak chwilowego odprężenia spowoduje robienie głupich
    błędów.

    > No chyba, że ktoś
    > potrafi jak góral - przez cały miesiąc siedzieć i pić, a potem zaskoczyć
    > i w jeden dzień postawić dom z bali. Ale nawet wówczas osobiście
    > wolałbym, by to zrobił w odwrotnej kolejności ;-)

    A czasami najlepsze optymalizacje robi się przypadkiem np na kacu :P
    Znam takie przypadki :)

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl