PracaGrupypl.praca.dyskusje › pisma

  • 11. Data: 2005-01-14 15:52:55
    Temat: Re: pisma
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "mic" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cs8gqa$55j$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "bukers" <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl> napisał w
    > wiadomości news:cs890v$b2p$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > a może w mp3?

    To moze dorzuce mpg :)
    W przypadku asystentek jak znalazl

  • 12. Data: 2005-01-14 16:14:23
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pdf. W niektorych branzach nie wyslac w pdfie to zenada.

    A w niektorych nie. Nie robcie ludziom wody z mozgu.

    Wyobrazmy sobie wcale nie tak hipotetyczna sytuacje, ze jakas dziunia
    wpadnie na pomysl zainstalowania readera po 50 skasowanych mailach z
    zalacznikami z takim dziwnym rozszerzeniem .pdf.

    Jezeli nie okreslono formatu - rtf.

    sz.

  • 13. Data: 2005-01-14 16:16:16
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:cs8r20$2li$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > wpadnie na pomysl zainstalowania readera po 50 skasowanych mailach z
    > zalacznikami z takim dziwnym rozszerzeniem .pdf.
    Ja nie aplikuje do firm gdzie zatrudniaja takie dziunie ....... bo to
    porazka ;)

    poz,
    majkel

  • 14. Data: 2005-01-14 16:27:51
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "majkel" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie aplikuje do firm gdzie zatrudniaja takie dziunie ....... bo to
    > porazka ;)

    Co nie zmienia faktu ze nikt nie ma prawa w ramach falszywie pojmowanej
    walki o czystos standardow utrudniac aplikowanie tym, ktorzy nie przejmuja
    sie poziomem informatycznej wiedzy sekretarek i asystentek.

    To jest grupa miedzy innymi dla ludzi szukajacych pracy / chcacych sie
    dowiedzec jak jej skutecznie szukac.

    Czaty dla mAsTaHaKa znajduja sie w innej hierarhii...

    sz.