PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaległy urlop a upadłość

  • 1. Data: 2005-01-14 08:37:21
    Temat: zaległy urlop a upadłość
    Od: "haszka" <h...@p...onet.pl>

    WItam,

    mam taką sytuację. Moja firma jest w upadłości układowej. Dostałam
    wypowiedzenie (likwidacja stanowiska). Okazało się, że mam tyle urlopu, że
    nie dam rady go wykorzystać w okresie wypowiedzenie. Czy w takiej sytuacji
    dostanę kasę za niewykorzystany urlop (ulop niewykorzystany jeszcze w 2004).

    Proszę o info

  • 2. Data: 2005-01-14 10:24:25
    Temat: Re: zaległy urlop a upadłość
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 14 Jan 2005 09:37:21 +0100, na pl.praca.dyskusje, haszka napisał(a):

> [...]
    > dostanę kasę za niewykorzystany urlop (ulop niewykorzystany jeszcze w 2004).

    Tak.
    Przy zwolnieniu trzeba rozliczyć urlop do 0, obojętnie czy w naturze czy
    ekwiwalent.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)