PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ranking pracodawcow ...

  • 1. Data: 2005-01-14 08:53:58
    Temat: Ranking pracodawcow ...
    Od: "yetimir" <yetimir#wytnij#@poczta.onet.pl>

    Witam

    Spotkalem sie kilka razy na grupie z osobami powolujacymi sie na rozne
    rankingi pracodawcow.
    Mam pytanie - z jakich rankingow korzystacie i na ile sa one wiarygodne.
    Nie sposob rzucic odpowiednie haslo w wyszukiwarce i znalezc setki stron z
    rankingami, problem w tym by znalezc naprawde dobry ranking, uwzgledniajacy
    wiele czynnikow a nie tylko np. zyski firmy bo to nic nie mowi o "zyskach"
    pracownikow tej firmy.
    Z gory dziekuje za wszelkie informacje

    yetimir

  • 2. Data: 2005-01-14 10:56:35
    Temat: Re: Ranking pracodawcow ...
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "yetimir" <yetimir#wytnij#@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Spotkalem sie kilka razy na grupie z osobami powolujacymi sie na rozne
    > rankingi pracodawcow.
    > Mam pytanie - z jakich rankingow korzystacie i na ile sa one wiarygodne.

    IMHO w kontekście banków, to ten poniżej jest najlepszy...(przeklejony z
    pl.biznes.banki):-D

    Lepiej co dzień wcinać rzepę, niźli robić w PKO BP
    Lepiej siedzieć z boku w cieniu, zamiast tyrać w Bank Millennium
    Lepiej myśleć o swym wianku, niż pracować w LukasBanku
    Lepiej oddać co się ma, niż harować w BPH
    Lepiej spać nazgniłym sianku, niż mieć etat w Kredyt Banku
    Lepiej ciągle być na fleku, niż się męczyć wciąż w PBK-u
    Lepiej spalić swoją chatę, niż w Zachodnim brać wypłatę
    Lepiej zginąć na arenie, niż się zarżnąć w Raiffeisenie
    Lepiej zostać nerki dawcą, niźli w CITI być sprzedawcą
    Lepiej wypić litr Borygo, niż mieć etat w Inteligo
    Lepiej kwasu w dziób se nalać, niż mBanku zap...dalać
    Lepiej w bólach powić dziecię, niż pracować w Dominecie
    Lepiej wsadzićw d...ę racę, niż Miltibank mieć za pracę
    Lepiej w słońcu pasać krowy, niźli wybrać Bank Pocztowy
    Lepiej skończyć dzień na manku, niż się trudzić w EuroBanku
    Lepiej skubać na wsi gąski, niż pracować w Banku Śląskim
    Lepiej zgolić włosy z głowy, niż zarabiać w Przemysłowym
    Lepiej cmoknąć w d...ę psa, niż być w Pekao SA
    Lepiej mieszkać tuż przy ścieku, niż zatrudnić się w WuBeKu=
    Lepiej wsze postradać mienie, niż pracować w Volkswagenie
    Lepiej walnąć się dwururką, niż w GBG mieć swe biurko
    Lepiej gin pićna musztardzie, niż zatrudnić się w PolCardzie
    Lepiej moczem się opryskać, niż w CL-u dać wyzyskać
    Lepiej tyłek mieć w agreście niż garować wciąż w Inveście

    ;-)
    yamma

  • 3. Data: 2005-01-14 11:04:03
    Od: "yetimir" <yetimir#wytnij#@poczta.onet.pl>

    "yamma" wrote in message:
    > Lepiej co dzień ....(itd.)

    Dobre :))
    Dzieki - uswiadomilo mi to by zawezic troche temat - chodzi mi o firmy z
    branzy IT

    Podrawiam
    yetimir