PracaGrupypl.praca.dyskusje › pisma

  • 1. Data: 2005-01-14 11:04:22
    Temat: pisma
    Od: "bukers" <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl>

    Witam
    W jaki formacie najlepiej przesyłac CV + LM?
    pdf, doc, czy moze w txt ?

    --
    bukers

  • 2. Data: 2005-01-14 11:07:44
    Temat: Re: pisma
    Od: "b...@o...pl" <b...@o...pl>

    > W jaki formacie najlepiej przesyłac CV + LM?
    > pdf, doc, czy moze w txt ?

    pdf. W niektorych branzach nie wyslac w pdfie to zenada.
    bl

  • 3. Data: 2005-01-14 11:07:53
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-14, bukers <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl> wrote:
    > W jaki formacie najlepiej przesyłac CV + LM?
    > pdf, doc, czy moze w txt ?
    Sprawdź w archiwum. Ten temat pojawia się mniej więcej raz na miesiąc.
    A, jak na razie, nie mamy nic nowego do dodania.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Dzisiaj odbywał się tylko pojedynek Pigułki z naleśnikiem, którego upolowała
    i próbowała zabić; przez długi czas wydawało sie, że naleśnik wygra, ale

  • 4. Data: 2005-01-14 11:17:19
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2005 12:04:22 +0100, bukers
    <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl> napisał:

    > Witam
    > W jaki formacie najlepiej przesy?ac CV + LM?
    > pdf, doc, czy moze w txt ?

    w jpg a jeszcze lepiej bmp

    Sprawdz archiwum grupy

  • 5. Data: 2005-01-14 12:14:54
    Od: "piotrr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "bukers" <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl> napisał w
    wiadomości news:cs890v$b2p$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > W jaki formacie najlepiej przesyłac CV + LM?
    > pdf, doc, czy moze w txt ?
    >
    > --
    > bukers

    najlepiej w takim o jaki proszą.
    /p

  • 6. Data: 2005-01-14 12:14:57
    Od: "teddy" <t...@o...pl>

    moim zdaniem pdf

    nie kazdy uzywa worda, nie kazdy musi miec windowsa

    po to zostal stworzony pdf, by pliki byly male i wszedzie otwieralne i
    zawsze wygladaly tak samo

    pozdr

  • 7. Data: 2005-01-14 13:09:29
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    > Sprawdź w archiwum. Ten temat pojawia się mniej więcej raz na miesiąc.
    > A, jak na razie, nie mamy nic nowego do dodania.
    Wlasnie, a gdzie moge znalezc takie archiwum? Jestem tu od niedawa:)

    Pozdrawiam
    Mateuszek ;)

  • 8. Data: 2005-01-14 13:17:24
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-14, Mr V <v...@o...pl> wrote:
    > Wlasnie, a gdzie moge znalezc takie archiwum? Jestem tu od niedawa:)
    Tam, gdzie wszystkich grup: http://groups.google.pl.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [...] ja też od czasu do czasu kupuję w knajpie małże tylko po to,
    żeby jeszcze raz się przekonać, że nadal ich nie lubię ;)

  • 9. Data: 2005-01-14 13:19:14
    Od: "mic" <u...@p...fm>

> [...]
    wiadomości news:cs890v$b2p$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > W jaki formacie najlepiej przesyłac CV + LM?

    a może w mp3?

    albo bat?

  • 10. Data: 2005-01-14 13:20:57
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 14 sty 2005 w liście [news:cs8gi3$f4r$1@nemesis.news.tpi.pl] Mr
    V [v...@o...pl] napisał(a):

    > Wlasnie, a gdzie moge znalezc takie archiwum? Jestem tu od
    > niedawa:)

    Google.pl - zakładka grupy dyskusyjne.

    --
    Pozdrawiam,