PracaGrupypl.praca.dyskusje › mialo byc netto a jest brutto :/

  • 21. Data: 2003-04-17 07:35:01
    Temat: Re: mialo byc netto a jest brutto :/
    Od: "J o k e R" <z...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:b7jdsg$ghr$1@news.onet.pl...
    > To moze powiesz, zeby miala tez dume i nie brala kasy "z bidy"....

    Co ma jedno z drugim i dlaczego mialbym to powiedziec i dlaczego Ty mi to
    mowisz? Twoje nazwisko czesto sie tu pojawia, nie zwrocilem uwagi jednak
    przy jakich okazjach, mam nadzieje ze Twoje inne wypowiedzi sa bardziej
    wartosciowe, niz takie przygadywanie jak w tej sytuacji.

    J o k e R

  • 22. Data: 2003-04-17 11:42:00
    Od: m...@p...pl (McMac)

    >To moze powiesz, zeby miala tez dume i nie brala kasy "z bidy"....

    A co tu ma duma do rzeczy??? "Bida" jest rodzajem ubezpieczenia.
    Jak ktos ci rozwali samochod to tez bedziesz "dumny" i nie wezmiesz
    odszkodowania z TU?

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 23. Data: 2003-04-17 17:27:45
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Gotex" <N...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > mam te
    > na
    > tego

    > WYCOFAJ SIĘ
    > z tej oferty byłabym zadowolona bo zaczynam pierwszy miesiąc zasiłku ale
    > sama myśl o tym że mam siedzieć w domu doprowadza mnie do depresji.
    > Może mi się uda bo mamy takie same zawody tylko ja nie mam dużych
    aspiracji
    > na początek.
    > Nie chcę 450zł.zasiłu wolę 900zł.
    > Gośka
    >
    > Ale zawsze po czasie możesz awansować od czegoś trzeba zacząć.Są to nie
    duże pieniądze ,ale coś robisz realizujesz się poznajesz ludzi uczysz się
    czegoś nowego a w domu siedzisz i myślisz ,śpisz do 10 i tak naprawde jest
    to stracony czas.Zobacz czasy są tak trudne i pracy nie ma ,ludzie zarabiają
    też nie wiele,ale nie mają wyjścia .
    Zastanów się jeszcze może warto na razie podjąć prace a w międzyczasie
    szukać coś co przyniesie większe dochody.
    Jeżeli zrezygnujesz podaj adres na priv.a ja Ci odpisze co wyszło z góry
    dzięki.

  • 24. Data: 2003-04-17 21:56:02
    Od: Maciej Koziński <m...@w...pl>

    c...@p...onet.pl wrote:
    > Witam
    > liste obecnosci, ale samej umowy do reki nie dostalam. Moge sie jeszce z tego
    > wycofac?

    Możesz. A nawety jak podpiszesz umowę - zawsze możesz ją wypowiedzieć (w
    ciągu pierwszych trzech miesięcy okres wypowiedzenia - jeśli dobrze
    pamiętam - wynosi 2 tygodnie).
    A rada na przyszłość - lepiej niczego się nie "domyślać", o wszystko
    pytać. Jeśli jest jakiś haczyk, to im wcześniej wyjdzie tym lepiej dla
    zainteresowanej osoby.

    M.
    --
    Maciej Koziński
    http://strony.wp.pl/wp/maciej_kozinski/

  • 25. Data: 2003-04-17 21:57:32
    Od: "Vangelis" <v...@g...pl>

    > Jak ktos ci rozwali samochod to tez bedziesz "dumny" i nie wezmiesz
    > odszkodowania z TU?

    Nie wezme odszkodowania, jesli wiem, ze jest ono za niskie. Zawsze mozna sie
    nie zgodzic. Nie tylko z powodu "dumy", ale i zdrowego rozsadku.

    V.

  • 26. Data: 2003-04-17 21:59:35
    Od: Maciej Koziński <m...@w...pl>

    Kaizen wrote:

    > Czyli IMO umowa została zawarta i jest wiążąca dla obydwu stron z
    > pensją 900 PLN brutto (chyba, że w czasie zawierania umowy ustnej
    > zostało powiedziane, że mowa o netto).

    Z tego, co widziałem z listu Clodine, to warunki płacy nie zostały
    doprecyzowane. IMHO sprawa jest sporna, a pracodawca ma co najmniej taki
    sam problem, jak niedoszła pracownica.

    M.

  • 27. Data: 2003-04-17 22:04:11
    Od: Maciej Koziński <m...@w...pl>

    J o k e R wrote:

    > dzwie sie bardzo ludziom ktorzy Ci radza zebys pracowala za te 900 brutto,
    > nie dosc ze Cie oszukano z premdytacja i postawiono przed faktem dokonanym,
    > to jeszcze za niegodziwe pieniadze. kpina. nie zgadzaj sie, miej dume, tym
    > bardziej ze masz srodki do zycia. jesli sie zgodzisz, to juz nigdy nie
    > wywalczysz w tej firmie niczego, a juz na pewno podwyzki.

    A jakie pieniądze są _godziwe_?
    Facet zbierający puszki w śmietnikach uznałby zapewne te pieniądze za
    bardzo godziwe, gdyby mógł znaleźć pracę za takie pieniądze. Lepsza
    praca za 600 PLN do ręki niż pozostawanie bez zasiłku (za chwilę).
    A tak naprawdę paskudne jest to, że podano dziewczynie inne warunki
    zatrudnienia niż w rzeczywistości.

    M.

  • 28. Data: 2003-04-18 07:28:55
    Od: "J o k e R" <z...@p...onet.pl>

    co do dumy i tych bezsensownych nawiazan do ubezpieczen i brania kasy z
    "bidy" to niestaty najwieksza bolaczka tych grup jest wlasnie takie pisanie
    bzdur, byle zabrac glos, byle sie z kims poklocic - szkoda, bo pytanie na
    poczatku postu bylo proste, odpowiedz w sumie tez prosta, obojetne jaka. Ale
    zawsze sie taki ktos znajdzie, kto filozoficznie nawiaze do jakichs zupelnie
    niepotrzebnych rzeczy, postawi jakies bzdurne hipoztezy, wyrwie czyjes
    zdanie z kontekstu. zaraz tu ktos nawiaze do dumy narodowej bo dobrze brzmi,
    polskiej dumy, ja juz nie wiem do czego, pewnie znajdzie sie ktos kto wie,
    ma pomysl i nie ma co robic. moze jednak to dobrze? kurde, porozmawiajmy o
    tym.
    J o k e R

  • 29. Data: 2003-04-18 07:33:20
    Od: "J o k e R" <z...@p...onet.pl>

    > praca za 600 PLN do ręki niż pozostawanie bez zasiłku (za chwilę).

    ale wypowiedz byla jasna, ze zasilek jest i tyle, wiec nie rozwazamy tu co
    bedzie (za chwile), bo za chwile to moze przejsc inna oferta pracy kolo
    nosa, ale to juz bezsensowne dywagacje
    J o k e R