PracaGrupypl.praca.dyskusje › kawa czy herbata!!!

  • 1. Data: 2003-04-16 07:17:29
    Temat: kawa czy herbata!!!
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    witam serdecznie wszystkich zgromadzonych.
    czy ogladal moze ktos z szanownych panstwa dzisiaj kawe czy herbate w
    tvp1??? byla tam podobno mowa o tym ze pracownikowi przysluguje dzien wolny
    jezeli dzien swiateczny (3 maja, 1 listopad) przypada w dzien ustawowo wolny
    czyli sobote lub niedziele. prosilbym o podstawe prawna bo ja tego nie
    slyszalem i niemoge w tym temacie nic znalesc.
    z gory wielkie dzieki za pomoc.
    tomek

  • 2. Data: 2003-04-16 07:34:33
    Temat: Odp: kawa czy herbata!!!
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik tomek <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7j02m$me5$...@n...onet.pl...

    > czyli sobote lub niedziele. prosilbym o podstawe prawna bo ja tego nie
    > slyszalem i niemoge w tym temacie nic znalesc.
    > z gory wielkie dzieki za pomoc.

    Dziwne, bo było to 5 dni temu na grupie. Przeczytaj wątek 11 kwietna z
    14:53 - "świąteczna sobota skraca pracę". Tak przy okazji - niedzieli i
    świąt to nie dotyczy - tylko soboty.

    Ok niech stracę -
    http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I26.2003.009.
    000000100

    Nie słyszałem jeszcze, żeby jakaś firma nie zastosowała się do tej
    interpretacji.

    Rafał

  • 3. Data: 2003-04-16 08:33:21
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    dzieki bardzo!!! umknelo mi to.
    niestety stwierdzam ze u mnie jeszcze nikt o tym nieslyszal.
    tomek