PracaGrupypl.praca.dyskusjemialo byc netto a jest brutto :/ › Re: mialo byc netto a jest brutto :/
    From: "Gotex" <N...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: mialo byc netto a jest brutto :/
    Date: Thu, 17 Apr 2003 19:27:45 +0200

    Użytkownik "Gotex" <N...@n...com> napisał w wiadomości
    news:b7k5qh$5t3$1@szmaragd.futuro.pl...

    > Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > placa
    > 1200 zl
    > telefon
    > zl.
    > mowi
    > takiej
    > dojazdy
    > mam te
    > na
    > tego

    > WYCOFAJ SIĘ
    > z tej oferty byłabym zadowolona bo zaczynam pierwszy miesiąc zasiłku ale
> [...]
    duże pieniądze ,ale coś robisz realizujesz się poznajesz ludzi uczysz się
    czegoś nowego a w domu siedzisz i myślisz ,śpisz do 10 i tak naprawde jest
    to stracony czas.Zobacz czasy są tak trudne i pracy nie ma ,ludzie zarabiają
    też nie wiele,ale nie mają wyjścia .
    Zastanów się jeszcze może warto na razie podjąć prace a w międzyczasie
    szukać coś co przyniesie większe dochody.
    Jeżeli zrezygnujesz podaj adres na priv.a ja Ci odpisze co wyszło z góry
    dzięki.