PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie wynagrodzenie za zorganizowanie grupy na szkolenie?

  • 1. Data: 2006-04-25 06:57:45
    Temat: jakie wynagrodzenie za zorganizowanie grupy na szkolenie?
    Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl>

    Witam

    Dostałem propozycję zorganizowania szkolenia dotyczącego zatrudniania osób
    niepełnosprawnych finansowanego z funduszy unijnych.

    Moje zadanie miałoby polegać na zorganizowaniu grupy uczestników 20 - 25
    osób na szkolenie. Uczestnikami mogą być przedsiębiorcy i ich pracownicy.

    Teren, na którym ma być szkolenie to województwo dolnośląskie.

    Zleceniodawca wymaga ode mnie określenia się z oczekiwaniami finansowymi.

    No i pojawia się dla mnie problem. Nie mam do czynienia z tą branżą, więc
    nie znam stawek.

    Na pewno muszą być pokryte koszty samochodu, telefonu lub telefon służbowy.
    Do tego jakieś diety? Czy może kwota wynagrodzenia?

    Zastanawiam się nad wynagrodzeniem określonym od osoby na szkoleniu.

    Może mi coś doradzicie w tym zakresie?

    Zapomniałbym, w przypadku sprawdzenia się istnieje możliwość dalszej
    współpracy.

    PrzemekK

    smeno@tlen..pl - wytnij kropka

  • 2. Data: 2006-04-25 08:02:56
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "Kasi i Przemek"
> [...]
    > Zleceniodawca wymaga ode mnie określenia się z oczekiwaniami finansowymi.

    400pln + zwrot kosztów.

  • 3. Data: 2006-04-25 14:59:07
    Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl> napisał w wiadomości
    wymaga ode mnie określenia się z oczekiwaniami finansowymi.

    > 400pln + zwrot kosztów.

    W sumie wydaje się to nie być wysoka kwota, chociaż biorąc pod uwagę koszty
    dodatkowe (telefon, koszty wyjazdów z Krakowa do Wrocławia i innych miast
    wojewodztwa dolnoslaskiego, pelny koszt zleceniodawcy nie bedzie maly.

    Zastanawiam sie jak pracochlonne jest zebranie takiej grupy ludzi na
    szkolenie.

    Jak to wynika z waszego doświadczenia?

  • 4. Data: 2006-04-25 15:25:02
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> napisał w wiadomości
    > Jak to wynika z waszego doświadczenia?
    Intensywny telemarketing i po balu.

    pozdr.
    m.

  • 5. Data: 2006-04-25 17:12:04
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 25 Apr 2006 08:57:45 +0200, "Kasi i Przemek"
    <smeno@tlen..pl> zakodował:

    >Moje zadanie miałoby polegać na zorganizowaniu grupy uczestników 20 - 25
    >osób na szkolenie. Uczestnikami mog? być przedsiębiorcy i ich pracownicy.

    Na czym dokładnie polega to "zorganizowanie grupy"?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2006-04-25 20:25:03
    Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl>

    > Pięknego dnia Tue, 25 Apr 2006 08:57:45 +0200, "Kasi i Przemek"
    > <smeno@tlen..pl> zakodował:

    > Na czym dokładnie polega to "zorganizowanie grupy"?

    1. znalezienie przedsiebiorcow chetnych na udzial w szkoleniu osobiscie lub
    oddelegowanie pracownikow/pracownika,
    2. skompletowanie dokumentow (ankiety, umowy o udziale w szkoleniu),
    3. dodatkowo znalezienie obiektow w ktorych moze byc to szkolenie, ale to
    najmniejszy problem.

  • 7. Data: 2006-04-25 21:45:24
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 25 Apr 2006 22:25:03 +0200, "Kasi i Przemek"
    <smeno@tlen..pl> zakodował:

    >1. znalezienie przedsiebiorcow chetnych na udzial w szkoleniu osobiscie lub
    >oddelegowanie pracownikow/pracownika,
    >2. skompletowanie dokumentow (ankiety, umowy o udziale w szkoleniu),

    Mi wygląda jak akwizycja. Przy usługach JA bym zaproponował 10%
    sprzedaży + koszty.

  • 8. Data: 2006-04-25 23:46:35
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Kasi i Przemek wrote:

> [...]
    >
    > Teren, na którym ma być szkolenie to województwo dolnośląskie.
    >

    > Zleceniodawca wymaga ode mnie określenia się z oczekiwaniami finansowymi.

    1. Czy szkolenie jest w calosci bezplatne dla uczestnikow, czy
    dofinansowanie z UE obejmuje tylko czesc jego kosztow?
    2. Czy sa jakies wymagania odnosnie uczestniczacych firm, np.
    zatrudnianie juz osob niepelnosprawnych, wielkosc, branze itp.?
    3. Ile trwa szkolenie, czy odbywa sie w dzien roboczy czy wolny od pracy?

    Od tych czynnikow bedzie zalezec ilosc telefonow do wykonania
    koniecznych do zebrania grupy (zgadzam sie z Mackiem, ze telemarketing
    jest najlepszym sposobem rekrutacji uczestnikow), a wiec poswiecony czas
    i koszty telefonow. Dopiero majac te dane mozna cos bardziej konkretnego
    powiedziec.

    I.

  • 9. Data: 2006-04-26 06:04:47
    Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    > 1. Czy szkolenie jest w calosci bezplatne dla uczestnikow, czy
    > dofinansowanie z UE obejmuje tylko czesc jego kosztow?

    UE finansuje 100% kosztów, uczestnicy mają jedynie dotrzeć na szkolenie.

    > 2. Czy sa jakies wymagania odnosnie uczestniczacych firm, np. zatrudnianie
    > juz osob niepelnosprawnych, wielkosc, branze itp.?

    jedynym wymogiem jest bycie przedsiębiorcą, czyli samorządy, sądy, policja,
    parlamentarzyści i temu podobni nie mogą brać udziału w szkoleniu. Nie ma
    wymagań co do zatrudniania osób niepełnosprawnych. Wielkość, branża jest
    nieistotna.

    > 3. Ile trwa szkolenie, czy odbywa sie w dzien roboczy czy wolny od pracy?

    szkolenie trwa 5 dni roboczych.

> [...]
    > sposobem rekrutacji uczestnikow), a wiec poswiecony czas i koszty
    > telefonow. Dopiero majac te dane mozna cos bardziej konkretnego

    A tak przy okazji, jakie działy/osoby (funkcje) u waszych pracodawców
    decydują o wysłaniu pracowników na szkolenie?

  • 10. Data: 2006-04-26 07:57:42
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Kasi i Przemek wrote:
    > Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    > szkolenie trwa 5 dni roboczych.

    Wiec skup sie na malych firmach uslugowych. Wiekszosc handlu/produkcji,
    zwlaszcza malych firm, choc nie tylko, nie moze sobie pozwolic na
    oddelegowanie pracownika na tyle czasu i pozbawienie firmy jego pracy,
    zwlaszcza jak szkolenie nie jest zwiazane z pozniejszym wzrostem
    wydajnosci czy podniesieniem kwalifikacji bezposrednio przekladajacym
    sie na zysk firmy. W uslugach dzialajacych na zasadzie "od projektu do
    projektu i nie caly czas mamy jakis projekt" jest to bardziej elastyczne.
    Mozliwe, ze zeby zmusic firmy do przyjscia w ogole na to (temat nie jest
    popularny) trzeba bedzie w rozmowie telefonicznej uprzejmie zasugerowac,
    ze uczestnictwo w tym szkoleniu otwiera droge do uczestnictwa w innych
    ciekawych darmowych unijnych ofertach :) to bardzo skutecznie motywuje
    przy malo ciekawych szkoleniach z UE, podobnie jak mozliwosc spotkania
    innych przedsiebiorcow i nawiazanie kontaktow handlowych przy
    szkoleniach dla wlascicieli firm. Ewentualnie, branze zatrudniajace
    czesto niepelnosprawnych (ochroniarstwo, sprzatanie) moga byc
    zainteresowane tematem autentycznie. Bo temat niestety nie jest
    popularny, pracodawcy - poza zakladami w tym wyspecjalizowanymi - nie sa
    chetni zatrudniac osoby niepelnosprawne.
    Jak dla mnie, 2 dni pelnoetatowego dzwonienia jednej osoby zakladajac,
    ze zrobisz ww. preselekcje. ok. 6 godzin polaczen telefonicznych
    dziennie przez te dwa dni plus dniowka wykonujacej to osoby + czesc dnia
    na przypomnienie i upewnienie sie, ze ktos sie pojawi, na krotko przed
    szkoleniem. Zbierz wiecej chetnych niz miejsc, bo przy takich rzeczach
    bez zaangazowania finansowego wiele osob sie wycofuje, jak im cos innego
    wypadnie, a przy 5 dniach "wypadniecie czegos innego" jest calkiem
    prawdopodobne.
    To Ci powinno pomoc wyliczyc te czesc. Oszacowalam troche "w gore"
    biorac pod uwage to, ze zglaszasz brak doswiadczenia.

    > A tak przy okazji, jakie działy/osoby (funkcje) u waszych pracodawców
    > decydują o wysłaniu pracowników na szkolenie?

    W malych i malych-srednich firmach nalezy uderzac do wlasciciela, w
    wiekszych bywa roznie i po prostu pytasz sekretarki/recepcjonistki, kto
    decyduje o szkoleniach w tej firmie.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl