PracaGrupypl.praca.dyskusje › BARIERY W ZWIĘKSZANIU ZATRUDNIENIA W POLSKICH FIRMACH

  • 1. Data: 2006-04-24 19:56:23
    Temat: BARIERY W ZWIĘKSZANIU ZATRUDNIENIA W POLSKICH FIRMACH
    Od: "Kredka " <k...@g...pl>

    Dzień dobry!

    Nazywam się Agata Ołówko i jestem studentką Szkoły Głównej Handlowej w
    Warszawie. W ramach zajęć z polityki gospodarczej postanowiłam przeprowadzić
    badania, których celem jest wychwycenie tych czynników, które najbardziej
    zniechęcają polskich pracodawców do zatrudniania nowych pracowników.

    Ankieta, umieszczona pod adresem

    http://akson.sgh.waw.pl/~ao34734/ANKIETA.doc

    jest skierowana do właścicieli i prezesów małych i średnich przedsiębiorstw.

    Opis przedsięwzięcia i cele, jakie chciałabym osiągnąć, są opisane na
    początku ankiety, której wypełnienie zajmie nie więcej niż 5 minut. Uzyskane
    wyniki są dla mnie bardzo ważne, dlatego bardzo proszę o pomoc! Jeśli sa
    Państwo zainteresowani rezultatami badań, proszę o podanie adresu, na który
    wyślę gotowe opracowanie.