PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie wynagrodzenie za zorganizowanie grupy na szkolenie?

  • 11. Data: 2006-04-26 14:01:02
    Temat: Re: jakie wynagrodzenie za zorganizowanie grupy na szkolenie?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kasi i Przemek [Tue, 25 Apr 2006 08:57:45 +0200]:

    > Dostałem propozycję zorganizowania szkolenia dotyczącego
    > zatrudniania osób niepełnosprawnych finansowanego z funduszy
    > unijnych.
    [...]
    > Teren, na którym ma być szkolenie to województwo dolnośląskie.

    W temacie nie pomogę, ale nie orientujesz się czy przypadkiem
    nie ma czegoś podobnego na terenie lubuskiego? Albo czy się nie
    da z lubuskiego na tamto przejechać?

    Kira

  • 12. Data: 2006-04-26 17:59:13
    Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > W temacie nie pomogę, ale nie orientujesz się czy przypadkiem
    > nie ma czegoś podobnego na terenie lubuskiego? Albo czy się nie
    > da z lubuskiego na tamto przejechać?

    Na to konkretne szkolenie nie możesz przyjechać z lubuskiego. No chyba, że
    Twoj pracodawca ma jakas placowke w dolnoslaskim, gornoslaskim badz
    malopolskim wojewodztwie.

    Sproboj poszukac na tych stronach czegos

    http://www.sczp.gov.pl/efs/index.htm
    http://www.bc1.pl/index.php
    http://systemszkolenia.pl/index.php?id=szk&nr=316
    http://www.niepelnosprawni.ciszewskipr.pl/
    http://www.inwestycjawkadry.info.pl/index2.php?dz=3&
    pd=4
    http://www.parp.gov.pl/szkolenia_b.html

    Pozdrawiam

    PrzemekK
    smeno@tlen..pl - wytnij kropka

  • 13. Data: 2006-04-26 18:59:01
    Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    > To Ci powinno pomoc wyliczyc te czesc. Oszacowalam troche "w gore" biorac
    > pod uwage to, ze zglaszasz brak doswiadczenia.

    :) to mi bardzo pomogło rozpoznać zasady tego zadania. Chociaż zleceniodawca
    oczekuje, że zrobię małą wyprawę w dolnoslaskie, co mam zamiar zrobić zeby
    porozmawiać osobiscie w kilku firmach (to z zalozeniem sprzedazy innych
    uslug szkoleniowych w przyszlosci).

    Pozdrawiam z zapalem do nowych wyzwan :)

    PrzemekK
    smeno@tlen..pl - wytnij kropka

  • 14. Data: 2006-04-26 19:01:27
    Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl>

    > Mi wygląda jak akwizycja. Przy usługach JA bym zaproponował 10%
    > sprzedaży + koszty.

    Rzeczywiscie mozna to okreslic jako swego rodzaju akwizycje, ale w sumie
    calkiem przyjemna dla mnie.
    Lubie kontakt z ludzmi i w pracy nie mam z tym problemow. Pracowalem juz w
    roznych branzach i firmach wiec nowe sytuacje sa dla mnie posiagajace :)

    Pozdrawiam

    PrzemekK
    smeno@tlen..pl - wytnij kropka

  • 15. Data: 2006-04-27 06:38:15
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kasi i Przemek [Wed, 26 Apr 2006 19:59:13 +0200]:

    > Na to konkretne szkolenie nie możesz przyjechać z lubuskiego.
    > No chyba, że Twoj pracodawca ma jakas placowke w dolnoslaskim,
    > gornoslaskim badz malopolskim wojewodztwie.

    A nie, nie będę oddziału robić żeby na szkolenie pojechać ;-)

    > Sproboj poszukac na tych stronach czegos

    Dzięki, poszperam sobie.

    Kira